فیزیوتراپ تیم والیبال جوانان اعلام کرد:

هیچ بازیکنی مصدومیت جدی ندارد

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰:۱۷
کد خبر: ۴۲۶۳۱۵
هیچ بازیکنی مصدومیت جدی ندارد
فیزیوتراپ تیم والیبال جوانان گفت: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی های انجام شده هیچ بازیکنی تا این لحظه مصدومیت جدی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر مهدی احمدی، فیزیوتراپ تیم ملی والیبال جوانان ایران با اشاره به سفر 22 ساعته به چین تایپه اظهار داشت: با توجه به اینکه سفری طولانی داشتیم  کمی دچار خستگی شدیم و حتی برخی ملی پوشان دچار بی نظمی در خواب شدند که سعی کردیم این مشکل را با داروهای متناسب برطرف کنیم.

وی با اشاره به شرایط آمادگی و مصدومیت ملی پوشان عنوان کرد: مصدومیت جدی در تیم وجود ندارد. برخی از مصدومیت ها از قبل وجود داشته اند که سعی می کنیم با حرکت درمانی و زیر نظر گرفتن تمامی حرکات بازیکنان از جدی شدن آنها جلوگیری کنیم.

احمدی با بیان اینکه برای تغذیه ملی پوشان هم برنامه های خاصی داریم، خاطرنشان کرد: پیش از سفرمان با مسئولان کشور میزبان نامه نگاری کردیم تا غذاهای اسلامی و باب طبع ایرانی ها طبخ کنند که در اختیار ما قرار بگیرد. همچنین به محض ورود به چین تایپه هم بازهم با مسئولان صحبت کردیم تا غذاهایی که انرژی بیشتری دارند با دستور طبخ خودمان به ما داده شود تا بازیکنان بتوانند به راحتی آنها را مصرف کنند.

دکتر فیزیوتراپ تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: مصدومیت نگران کننده ای نداریم، اما چند بازیکن مشکلات قدیمی دارند که طبق برنامه در تلاش هستیم آنها را کنترل کنیم تا برای برگزاری مسابقات مشکل خاصی وجود نداشته باشد. ما از روز اول اکثر ملی پوشان را مورد ارزیابی قراردادیم و کارهای درمانی نفراتی که کمی مصدومیت داشتند را آغاز کردیم که تا زمان شروع مسابقات با مشکلی روبرو نشویم.

نظر شما