نادری: تیم ملی ب آینده فوتبال ساحلی است

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۲:۲۵
کد خبر: ۴۲۶۶۲۸
مربی تیم ملی ب فوتبال ساحلی می گوید هدف اصلی از برگزاری اردوهای انتخابی تیم ملی ب جمع کردن بازیکنان جوان است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی نادری مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: هدف از برگزاری اردوهای انتخابی تیم ملی ب جمع کردن بازیکنان رده سنی زیر 20 سال (متولدین 74 به بالا) است. ما می خواهیم این بازیکنان را که در لیگ جوانان هم حضور دارند، زیر نظر بگیریم و با انتخاب بازیکنان جوان و مستعد آنها را تحت آموزش قرار دهیم تا هر چه زوتر به پیشرفت برسند.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ب درباره برنامه و اردوهای آینده این تیم گفت: باشگاه پارس جنوبی در بوشهر میزبان اولین اردوی آماده سازی ما در را اوایل تیرماه بود. یک بازی دوستانه با تیم پارس جنوبی برگزار کردیم. قصد داریم از این پس هر ماه یک یا دو اردوی انتخابی برای تیم ملی ب داشته باشیم و بازیکنان جوان را به طور مرتب در شرایط تمرین و مسابقه قرار دهیم.  در این راستا با همکاری دپارتمان فوتبال ساحلی اردوهای مدونی را برای این تیم در نظر گرفته ایم تا بتوانیم شرایط بهتری پیدا کنیم.
 
نادری در ادامه اظهار داشت: اردوی انتخابی بعدی ما از نهم تا 11 مردادماه در یزد برگزار می شود. هدف اصلی از برگزاری اردوهای انتخابی تیم ملی ب جمع کردن بازیکنان جوان و آینده دار است. باید از حالا تا دو سال آینده روی آنها برنامه‌ریزی ‌کنیم تا پشتوانه خوب و قوی برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم و این جوانان بتواند جایگزین مناسبی برای آنها باشند. به نظرم بازیکنان هرچه بیشتر در اردوها باشند به مراتب به هماهنگی و آماده سازی بهتری دست پیدا می کنند.
 
مربی تیم ملی ب در پایان گفت: چندین سال زحمت کشیده شد تا تیم فوتبال ساحلی ایران به وضعیت کنونی  رسیده است. همه باید تلاش کنند تا این تیم در کیفیت فعلی و جایگاهی که در دنیا بدست آورده، باقی بماند. مطمئنا در این شرایط است که ما می‌توانیم در تورنمنت‌های بین‌المللی همچنان جزو مدعیان باشیم و با افتخارآفرینی دل مردم را شاد کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز