روند همکاری‌های AFC و UEFA تقویت خواهد شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۱:۵۱
کد خبر: ۴۲۶۷۰۳
روند همکاری‌های AFC و UEFA تقویت خواهد شد
به دنبال جلسه ای که در پاریس برگزار شد، توسعه روابط کنفدراسیون فوتبال آسیا و اروپا در راستای رسیدن به اهداف مشترک در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، پس از کسب تجربیات مثبتی که از همکاری دو کنفدراسیون فوتبال آسیا و اروپا براساس تفاهم نامه 4 ساله ای که در سال 2012 به امضاء رسیده بود؛ در جلسه ی روز گذشته با حضور اعضای هیأت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته های اجرایی یوفا، این تفاهم نامه در راستای برداشتن گام های چشمگیرتر تمدید شد. همچنین فاطما سامبا دیوف سامورا دبیرکل فیفا نیز جهت حمایت دو کنفدراسیون در این جلسه حضور داشت. 

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن تأکید بر اهمیت نشست مشترک بین دو کنفدراسیون، این فرصت را برای تقویت همکاری دوجانبه AFC و UEFA بسیار مفید دانست و گفت: کنفدراسیون های فوتبال آسیا و اروپا همکاری طولانی مدتی با یکدیگر دارند و این تفاهم نامه نمونه ای از روح همبستگی و وحدت فوتبال در سطح جهان است. همه ما متعهدیم تا برای توسعه و ترویج فوتبال گام های مستحکمی برداریم. 
 
وی در ادامه افزود: تفاهم نامه پیش روی ما تا سال 2019 به اجرا درخواهد آمد و راه را برای توسعه مسائل مورد علاقه مشترک دو کنفدراسیون همچون برگزاری مسابقات، توسعه فدراسیون های عضو، مسائل فنی، داوری، فوتسال و همچنین فوتبال زنان هموارتر می کند.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان خاطرنشان کرد: با نگاهی رو به جلو، هر دو کنفدراسیون موافقت کردند تا به کشف راه هایی برای تعمیق روابط و گسترش دامنه این تفاهم نامه بپردازند.

علی کفاشیان نیز که به دعوت یوفا از هیأت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و به عنوان نایب رئیس AFC به فرانسه دعوت شده بود، در این نشست حضور داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز