اوایل شهریور به تورنمنت هشت جانبه چین می رویم

میرشمسی: شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی خوب و رو به رشد است

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۲۶۹۵۸
میرشمسی: شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی خوب و رو به رشد است
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است برگزاری منظم مسابقات لیگ برتر ساحلی کمک بسزایی در آمادگی ملی پوشان ساحلی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: دومین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال ساحلی ظهر امروز به پایان رسید و خوشبختانه بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات را پیگیری می کنند. هدف اصلی از برگزاری اردوهای انتخابی این است که بازیکنان شایسته  و جدیدی را به تیم ملی اضافه کنیم. برهمین اساس جوانان  با استعدادی را در اردوهای انتخابی با کمک استعدادیاب ها در سراسر کشور شناسایی می کنیم و کم کم آنها را به تیم ملی اضافه می کنیم.

وی در ادامه درخصوص برنامه های آتی گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی به صورت منظم در حال برگزاری است و این نظم کمک بسزایی در روند تیم ملی می خواهد داشت، چرا که بازیکنان مرتب در شرایط مسابقه قرار می گیرند و از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار می شوند. ضمن اینکه ملی پوشان به اوج آمادگی خود می رسند. 
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان گفت: اوایل شهریور به چین می رویم و در یک تورنمنت هشت جانبه شرکت می کنیم، این رقابتها با حضور هشت تیم برتر آسیایی در چین برگزار می شود. تمام دغدغه کادر فنی این است بتوانیم قهرمان این تورنمنت شویم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد. پس از آن در المپیک ورزش های ساحلی آسیا که مهرماه در ویتنام برگزار می شود، حاضر می شویم. شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی خوب و رو به رشد است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز