فعلاً فقط قهرمانی می خواهیم

آرمات: تا شروع مسابقات به اوج آمادگی می رسیم

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۲:۵۲
کد خبر: ۴۲۶۹۸۶
آرمات: تا شروع مسابقات به اوج آمادگی می رسیم
مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا به اوج آمادگی برسیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسعود آرمات درمورد شرایط آمادگی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان اظهار داشت: ملی پوشان در شرایط خوبی قرار دارند. خوشحالم که توانستیم چند روز قبل از شروع مسابقات به چین تایپه بیاییم، چراکه بازیکنان می توانند بهتر آماده برگزاری مسابقات شوند و با شرایط کشور میزبان هماهنگ شوند. سفری طولانی داشتیم که همین موضوع کمی روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود. فکر می کنم تا زمان شروع مسابقات تمام ملی پوشان به اوج آمادگی برسند؛ طبق برنامه پیش از سفرمان تمرینات سنگینی داشتیم، اما رفته رفته فشار تمرینات کاسته می شود که در نخستین بازی بدون هیچ مشکلی کارمان را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: همه چیز طبق برنامه در حال پیش رفتن است و کمتر چنین شرایطی را در تیم های جوانان دیده ام. اسفندیار که روز اول مشکل گوارشی پیدا کرده بود هم خوشبختانه از امروز به تمرینات بازگشته است و قطعاً پزشک تیم هم شرایط وی را به صورت دقیق زیر نظر دارد.

مربی تیم ملی والیبال جوانان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه این است که صبح ها وزنه بزنیم و عصرها هم تمرینات توپی را پیگیری کنیم، اما از روزی که وارد کمپ اصلی مسابقات شویم شرایط فرق خواهد کرد و باید ببینیم که مسئولان کشور میزبان و برگزار کننده مسابقات چه برنامه ای برای تیم ها خواهند داشت. فکر می کنم در آنجا هم روزی دو جلسه تمرینی خواهیم داشت.

آرمات گفت: هدف گذاری ما دفاع از عنوان قهرمانی است و امیدوارم که دست پر به ایران بازگردیم. در حال حاضر به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه جهانی هستیم و قطعاً پس از آن تمام تمرکزمان آماده شدن برای میدان جهانی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز