بسکتبال انتخابی المپیک - تورین

شکست یک‌نیمه‌ای ایران مقابل مکزیک و مصدومیت کاظمی

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۲۰:۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۲۷۵۹۷
شکست یک‌نیمه‌ای ایران مقابل مکزیک و مصدومیت کاظمی
تیم ملی بسکتبال ایران نیمه نخست بازی مقابل مکزیک را هم 36 بر 26 بازنده به رختکن رفت.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود از گروه B رقابت‌های گزینشی بین قاره‌ای المپیک، ساعت 20:30 امشب در سالن در سالن پالاالمپیکوی تورین به مصاف تیم مکزیک رفت.

بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی (کاپیتان)، پنج بازیکن اصلی درک بائرمن، سرمربی تیم ملی کشورمان در ابتدای این دیدار بودند. آن سوی میدان هم پائول استول، خوان توسکانو، خورخه ایوان گوتیرز، هکتور هرناندز (کاپیتان) و لورنو ماتا هم بازیکنان استراتر سرخیو والدئومیلوس، سرمربی مکزیک را تشکیل می‌دادند.

 

کوارتر نخست؛ ایران 14- مکزیک 17/ آغاز ناامیدکننده

هرچند اسلم‌دانک پرقدرت حدادی نیمکت ایران را به وجد آورد اما اشتباهات پیاپی تیم ایران و بازی سردرگم شاگردان بائرمن در دقایق ابتدایی بازی، بارها به مکزیکی‌ها اجازه داد تا از ایران امتیاز بگیرند و 10 بر 2 از تیم کشورمان پیش بیفتد. کار خوب جمشیدی باعث شد ایران با این بازیکن 5 امتیاز پیاپی به دست بیاورد. با کند شدن روند امتیازگیری مکزیک و درخشش حسن‌زاده و یخچالی باعث شد کوارتر نخست 17 بر 14 به سود حریف تمام شود. مصدومیت ارسلان کاظمی هم خبر بدی برای تیم ایران و بائرمن بود.

 

کوارت دوم؛ ایران 12- مکزیک 19/ اشتباهات تمام‌نشدنی

کسب 4 امتیاز پیاپی برای آسمانخراش‌ها باعث شد ایران در امتیاز 18 بر 17 برای نخستین بار در این دیدار از حریف خود پیش بیفتد اما مکزیکی‌ها بلافاصله جبران کردند و اشتباهات پیاپی و تمام‌نشدنی بازیکنان ایران، بازهم به آن‌ها فرصت داد تا از 27 بر 19 از ایران پیش بیفتند. استفاده از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی هم مزید برعلت شده بود تا ایران نتواند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد. وقت استراحت بائرمن وضعیت را کمی بهتر کرد. بازگشت 2 تیم به میدان و 2 امتیاز اوشین از پرتاب‌های آزاد فاصله را برای لحظاتی کم کرد. پرتاب 3 امتیازی مندز اجازه نداد ایران ابتکار عمل را به دست بگیرد. در امتیاز 33 بر 24 خطای مدافعان مکزیک روی کاردوست 2 پرتاب آزاد برای ایران داشت اما سنتر ایران که جانشین حدادی شده بود، این پرتاب‌ها را از دست داد. لحظاتی بعد کاردوست 2 پرتاب دیگر را از دست داد تا مندز باز هم به ایران 3 بزند و اختلاف را به 12 برساند. جمشیدی برخلاف کاردوست، پرتاب‌های خود را به ثمر رساند تا در امتیاز 36 بر 26 بائرمن بازهم از وقت استراحت استفاده کند اما نتیجه در زمان باقیمانده کوارتر دوم تغییر نکرد تا بازیکنان تیم کشورمان با همین نتیجه، بازنده به رختکن بروند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز