بائرمن: ترکیب تیم ملی جوانتر هم می‌شود/ ثانیه‌های پایانی بسکتبال، مثل ضربات پنالتی است

۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۲:۰۱
کد خبر: ۴۲۷۷۶۹
بائرمن: ترکیب تیم ملی جوانتر هم می‌شود/ ثانیه‌های پایانی بسکتبال، مثل ضربات پنالتی است
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از تداوم جوانگرایی در این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، درک بائرمن درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال مقابل مکزیک در مسابقات انتخابی المپیک اظهار کرد: روز گذشته تیم ما شخصیت خودش را نشان داد و با وجود اینکه 11 امتیاز عقب بودیم، اما بچه ها با قلب‌شان بازی کردند و توانستند جبران کنند و سازماندهی خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: بازیکنان مکزیک اکثراً در آمریکا بازی کرده‌‌اند و حتی بازیکن NBA هم دارند. آنها تجربه بهتری نسبت به ما داشتند اما آمار بازی چندان تفاوتی نداشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد که در یک دقیقه آخر بازی برده را می‌بازیم، گفت: نتوانستیم از فرصت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و یک تخلف 8 ثانیه داشتیم که توپ را به آنها دادیم. ثانیه های آخر هم بسیار حساس است و مانند ضربات پنالتی در فوتبال می‌ماند. اما من به این موضوع نگاه می‌کنم که بازی ای را که عقب بودیم، رساندیم و جلو هم افتادیم و این نقطه عطف ما بود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود ما باید این بازی را راحت می‌بردیم، گفت: این نظر کارشناسان است و ما هم احترام می‌گذاریم. در هر صورت بچه های ما زحمت خود را کشیدند.

بائرمن درباره اینکه چرا حدادی با وجود بازی خوب یک کوارتر بیرون می‌نشیند و آیا اتفاق خاصی افتاده بود، یا خیر، گفت: حامد در بازی با یونان هم یک مقدار از ناحیه زانو آسیب دیدگی داشت و پیش از این بازی هم احساس درد می‌کرد و به همین دلیل به او استراحت دادیم. دیدید که بعد از استراحت آمد و به تیم هم کمک کرد.

وی در باره ادامه کار تیم ملی اظهار کرد: این مرحله نخست کار ما بود که در تورین به پایان رسید و کارمان را از هفته آینده از سر خواهیم گرفت. به تورنمنت ویلیام جونز چین تایپه خواهیم رفت و بعد از آن در مسابقات چلنج کاپ حضور خواهیم یافت. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره اینکه  آیا همین تیم به رقابت‌های ویلیام جونز می‌رود یا خیر، گفت: هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ایم. اما به احتمال زیاد نفرات جوانتری  مانند وحید دلیرزهان، محمد یوسف وند، صالح فروتن و سالار منجی و چند بازیکن دیگر را مدنظر داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز