طعنه کاپیتانِ تیم منصوریان به کی‌روش و تیم ملی :

رحمتی: چنین تمریناتی را در تیم ملی هم ندیده‌ام!

۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۸:۴۹
کد خبر: ۴۲۷۸۸۳
رحمتی: چنین تمریناتی را در تیم ملی هم ندیده‌ام!
کاپیتان تیم استقلال تمرینات این تیم با کادر فنی جدید را از تیم ملی پیشرفته‌تر می‌داند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمهدی رحمتی درباره وضعیت فعلی و  اردوی پیش فصل استقلال گفت: شرایط کمپ بسیار عالی است. زمین و تغذیه برای ما مهم بود که از این بابت شرایط بسیار مناسبی را داریم .شرایط آب و هوایی خوب هم باعث شده دوران بدنسازی را به خوبی سپری کنیم و برای مسابقات لیگ آماده شویم. کمپ ارمنستان چند زمین  با کیفیت و امکانات یکسان (سالن بدنسازی و استخر)دارد که شرایط و آرامش خوبی را برای ما رقم زده است. واقعا باعث تعجب است که در کشور خودمان چنین کمپی را نداریم. تمرینات بدنسازی منظم و با برنامه‌ای را پشت سر گذاشتیم و در این سه روز به 40درصد آمادگی رسیده‌ایم. فکر می‌کنم تا زمانی که به تهران برگردیم به بیش از 80درصد آمادگی رسیده باشیم و درتهران تمریناتمان فقط برای شرایط مسابقه انجام شود.

دروازه‌بان استقلال در مورد استفاده از ابزاری مانند جی‌پی‌اس در تمرینات گفت:  جی پی اس ها بیشتر کمک حال کادر فنی هستند تا از شرایط جسمی بازیکنان مطلع شوند. خود بازیکنان نیز با اطلاع از میزان دوندگی یکدیگر انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند و به این ترتیب بهتر تمرین می‌کنند. به نظرم استفاده از این وسیله به کاهش مصدومیت‌ها نیز کمک زیادی می‌کند چرا که مربیان از کاهش توان جسمی بازیکنان به موقع مطلع می‌شوند و به اوفشار نمی‌آورند.

رحمتی در خصوص ریکاوری با استفاده از آب و یخ اضافه کرد: بازیکنان با این برنامه کنار آمده اند من هم مجبورم کنار بیایم! نمی توانم  در این بشکه های آب یخ زیاد بروم. البته این موضوع به رفع خستگی و مصدومیت بازیکنان تیم خیلی کمک می کند ولی برای من خیلی سخت است که داخل بشکه‌آب و یخ بروم!

کاپیتان آبی‌های تهران در مقایسه وضعیت فصل پیش و فصل جاری استقلال گفت: فصل پیش با تمام فرازونشیب هایش تمام شد. تعدادی معتقدند فصل پیش برای استقلال مفید بود و تعدادی هم می‌گویند مفید نبود.  برای هر دو دیدگاه احترام قائلم. مهم این است که خودمان از عملکردمان راضی هستیم. ما با همه مشکلات موجود یک سهمیه آسیایی گرفتیم و به فینال جام حذفی رسیدیم. ولی امسال شرایطمان خیلی بهتر شده است. جوان‌های تیم باتجربه‌تر شده‌اند. بازیکن خوبی هم در سطح ملی جذب کردیم. این ها کمک می‌کند که تیم روند رو به رشدش را سریعتر طی کند. امیدوارم با این تمرینات و بدنسازی که من حتی در دوران جوانی و تیم ملی هم ندیده بودم، بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقات لیگ بگیریم. با این دستگاه‌های جی پی اس در رو در بایستی مانده‌ام و پا به پای بازیکنان می‌دوم! انشااله شرایط جوری رقم بخورد که به فرم تیمی عالی برسیم و بتوانیم با بازی های خوبی که انجام می‌هیم اتفاقات تلخ سال گذشته را جبران کنیم. البته لازمه این کار این است هواداران صبور باشند و از تیم حمایت کنند.

رحمتی در خصوص یارگیری استقلال در فصل جدید گفت: به نظرم استقلال یارگیری خوبی را با نظر کادر فنی و با توجه به نیازهای تیم انجام داده‌است. حضور ملی‌پوشان در تیم باعث می‌شود جوانان تیم انگیزه‌مضاعفی در تمرینات داشته باشند. باکمک خدا، امسال روزهای خوبی را برای استقلال می‌بینم.

کاپیتان استقلال در مورد حضور پرشور هواداران در تمرینات این تیم در تهران گفت: هواداران استقلا همیشه به ما لطف داشته اند و در سخت ترین و بدترین شرایط از ما حمایت کرده‌اند. انرژی که از روی سکو به بازیکنان داخل زمین منتقل می‌شود، کمک می‌کند تا بازیکنان کارهایی که نمی‌توان انجام داد را انجام دهند. حضور هواداران در تمرینات باعث می شود بازیکنانی که تازه به استقلال آمده‌اند قبل از اینکه در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، در تمرینات جو سکوها را درک کنند. از هواداران خواهش می‌کنم بدون توجه به حواشی و حرف هایی که زده می‌شوند و هدفی جز تخریب استقلال ندارند، تیم استقلال و جوانانش را تشویق کنند تا بتوانیم به هدفمان که برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
مگ تیم ملی هم بودی
محمد
|
-
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
اره ندیدی کیروش مردهست از تیم ملی کنارت گذاشت ببینم با این تمرینات چکار میکنید تیم بایدبازیکن داشته باشه کیسه کش نه تمرین خخخخخخخ
نیما
|
-
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
آخه بیچاره اول منتظر باش به تیم ملی دعوت بشی ، بعد ببین تمرینات چه شکلی خواهد بود
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
مگه تیم ملی هم بودی...
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
لنگیای عزیز ماکه میدونیم شما از کجا میسوزید همینکه تو حسرت دروازه بان استقلال(بهترین دروازه بان ایران)موندید واسه ما کافیه خخخخخخخخخ
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز