رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا- چین تایپه؛

نمایندگان کشورمان در روز سوم مسابقات، حریفان خود را شناختند

۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۸:۴۰
کد خبر: ۴۲۸۰۳۴
نمایندگان کشورمان در روز سوم مسابقات، حریفان خود را شناختند
وزن کشی سه وزن کشتی آزاد و دو وزن کشتی فرنگی، برای مسابقات روز سوم، رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا، بعد از ظهر امروز جمعه در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 17 تا 20 تیرماه در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان برگزار می شود و رضا علیجان زاده در 54 کیلوگرم، حامد رحیمی در 58 کیلوگرم و محمد طالبی در وزن 63 کیلوگرم کشتی آزاد وهمچنین محمدرضا رستمی در وزن 69 کیلوگرم و حسین فروزنده در وزن 76 کیلوگرم کشتی فرنگی وزن کشی کردند و از ساعت 10 صبح فردا (شنبه)  به وقت تایوان به روی تشک خواهند رفت.

نتایج وزن کشی این پنج وزن به شرح زیر است:

در وزن 54 کیلوگرم کشتی آزاد 13کشتی گیر حضور دارند .رضا علیجان زاده در دور اول مقابل حریف قرقیزستانی قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی مقابل برنده کشتی گیران  ژاپن و چین تایپه کشتی خواهد گرفت. کشتی گیران قزاقستان،کره جنوبی و دو کشتی گیر هندی در گروه وی قرار دارند.

13 کشتی گیر در وزن 58 کیلوگرم  کشتی آزاد وزن کشی کرده اند و حامد رحیمی نماینده کشورمان در دور نخست با کشتی گیر کره جنوبی مبارزه می کند.وی در صورت پیروزی در دور نخست در دور دوم با کشتی گیر هندی روبرو خواهد شد. در این گروه کشتی گیران ژاپن و قزاقستان حضور دارند.

در وزن 63 کیلوگرم کشتی آزاد 15 کشتی گیر به روی باسکول رفتند. محمد طالبی در دور نخست با کشتی گیری از هند مبارزه می کند. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با کشتی گیر کشور قزاقستان کشتی خواهد گرفت.کشتی گیران کره جنوبی ،ازبکستان و دیگر کشتی گیر قزاقستان در گروه وی حضور دارند.

در وزن 69 کیلو کشتی فرنگی 12 کشتی گیر وزن کشی کردند و محمدرضا رستمی در دور نخست با قرقیزستان کشتی می گیرد.رستمی در صورت پیروزی بر کشتی گیر قرقیز در دور بعد با برنده کشتی گیران چین تایپه و قزاقستان مبارزه خواهد کرد. کشتی گیران هند،چین،کره و ژاپن در این گروه قرار دارند.

12 کشتی گیر در وزن 76 کیلوگرم کشتی فرنگی به روی تشک خواهند رفت و حسین فروزنده در گام نخست مقابل کره جنوبی قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر کره ای در دور بعد با برنده کشتی گیران قزاقستان و قرقیزستان روبرو خواهد شد.کشتی گیران ازبکستان،هند و تایوان با وی همگروه هستند.

نظر شما