آغوش تراکتورسازی به روی آزمون باز است

آجورلو: تا قراردادی بسته نشود نمی‌توان درخصوص جذب بازیکنی صحبت کرد

۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۳:۴۲
کد خبر: ۴۲۸۱۱۸
آجورلو: تا قراردادی بسته نشود نمی‌توان درخصوص جذب بازیکنی صحبت کرد
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: قهرمانی تیم، داشتن آکادمی قوی، آشتی هواداران و بحث اقتصادی و مهمترین هدف یعنی واگذاری تیم از سپاه در اولویت کارهای ما قرار دارد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در حاشیه دیدار تدارکاتی تراکتورسازی با پیکان درباره اینکه تراکتورسازی رویایی بسته شده است، گفت: حق تراکتورسازی همین است. ما دنبال یک کار بزرگ هستیم و برای کار بزرگ نیاز به یک تیم بزرگ است. تیم هم از نظر بازیکن و هم از نظر کادر فنی خوب بسته شده و به این تیم امیدوارم.

وی درباره سن بالای تراکتورسازی تاکید کرد: ما در روند بازی‌ها این را نشان می‌دهیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص احتمال قطع همکاری باشگاه تراکتورسازی با اسپانسر این باشگاه، گفت: سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی روی این اسپانسر تفاهم داشتیم و کارمان را با همین اسپانسر ادامه می دهیم.

آجرلو در خصوص اینکه فروش باشگاه کلید خورده است، تاکید کرد: خود من که همان ابتدای کارم در باشگاه عرض کردم چند هدف دارم. قهرمانی تیم، داشتن آکادمی قوی، آشتی هواداران و بحث اقتصادی و مهمترین هدف یعنی واگذاری تیم از سپاه در اولویت کارهای ما قرار دارد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر آماده شدن ورزشگاه یادگار امام برای مسابقات تراکتورسازی، یادآور شد: یکشنبه ساعت ۹ صبح جلسه ای را با آقای مدبر دارم. مدبر قول داده بود این زمین تا شروع مسابقات آماده شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که آیا این تیم می تواند عنوان قهرمانی در لیگ را بگیرد، گفت: ما دو جام خواستیم؛ هم حذفی هم لیگ برتر.

آجرلو در خصوص ابراز علاقه سردار آزمون برای بازی در تراکتورسازی و تشکر او از این مهاجم، گفت: آزمون ابراز علاقه مندی کرده است. من هم وظیفه داشتم به عنوان مدیر تراکتورسازی از او تشکر کنم. باید بگویم آغوش تراکتورسازی به روی سردار آزمون باز است.

وی درباره احتمال جذب احسان حاج صفی و مذاکرات محرمانه باشگاه با وی، گفت: ما دو سهمیه داریم. حالا هرچه روزی ما باشد! تا قراردادی بسته نشود نمی توان حرف قطعی از جذب بازیکن زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز