برای حضور در مسابقات دیویس کاپ؛

ترکیب نهایی تیم ملی تنیس مشخص شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۷:۲۵
کد خبر: ۴۲۸۲۳۴
ترکیب نهایی تیم ملی تنیس مشخص شد
تیم ملی تنیس کشورمان با ۴ تنیسور در رقابت‌های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه شرکت می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حالی مسابقات تنیس گروه 3 آسیا و اقیانوسیه از روز دو شنبه (21 تیر ماه) در آکادمی بین المللی تنیس استقلال برگزار می شود که از سوی سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان ترکیب نهایی برای حضور در این رقابت ها مشخص شد.

بر این اساس انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، امیروالا معدنچی و محمد کارگران اروجی تنیسورهایی هستند که پیراهن تیم ملی را برای حضور در این رقابت‌ها به تن می‌کنند.

این مسابقات با حضور تیم های سقوط کننده از گروه 2 (ایران و لبنان)، تیم های حاضر در گروه 3 (ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه 4 (جزایر پاسیفیک، قطر و سنگاپور) به مدت یک هفته برگزار می شود و 2 تیم برتر جواز حضور در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را بدست می‌آورند.

همچنین از سوی فدراسیون جهانی تنیس (ITF) ماسیمو مورلی از ایتالیا دارای نشان طلا به عنوان سرداور این دوره از رقابت ها معرفی شده است. سونر سویر به عنوان مسئول هماهنگی داوران از ترکیه، روسلان تورسانف از ازبکستان به عنوان داور بی طرف، سامان حسنی داور نشان برنز، سید عادل برقعی داور نشان برنز، شروین صفوی، امین مهدویان، سینا ابراهیمیان و مهدی ملک زاده نمایندگان نشان سفید کشورمان به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را بر عهده خواهند داشت.

این رقابت‌ها از 21 تا 26 تیر ماه در آکادمی بین المللی تنیس استقلال برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز