سخنگوی فراکسیون مجلس شورای اسلامی خبر داد:

جلسه اعضای فراکسیون ورزش با گودرزی برگزار می‌شود/ کمیته‌های زیرمجموعه فراکسیون ورزش شکل گرفت

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۹:۳۱
کد خبر: ۴۲۸۴۱۱
جلسه اعضای فراکسیون ورزش با گودرزی برگزار می‌شود/ کمیته‌های زیرمجموعه فراکسیون ورزش شکل گرفت
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به شکل‌گیری ساختار اصلی این فراکسیون، گفت: مصری و دهقانی فیروزآبادی، به ترتیب سرپرستی کمیته‌ های طرح‌ ها و لوایح و امور بین ‎الملل را برعهده گرفتند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سیدفرید موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت برنامه‌های فراکسیون ورزش مجلس گفت:در اولین جلسه برای شکل‌گیری شورای مرکزی، اتاق فکر و کمیته‌های عام و تخصصی تصمیم‌گیری شد چراکه این شورا و کمیته‌ها در مجموع ساختار اصلی فراکسیون ورزش را تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیأت رییسه این فراکسیون مقرر کرد تا مسائل ورزشی را به صورت علمی و تخصصی دنبال کند، توضیح داد:پیش‌بینی شد؛ از صاحب‌نظران و پیشکسوتان عرصه ورزش جهت ایجاد اتاق فکر در فراکسیون ورزش مجلس دعوت شود تا نظرات تخصصی خود را درخصوص موضوعات ورزشی مطرح کرده و فراکسیون از اطلاعات کارشناسانه آن‌ها بهره برد.

موسوی با بیان اینکه هیأت رییسه، تأکید بسیاری بر ورود به متن و مشکلات اساسی ورزش و دوری از مسائل حاشیه‌ای دارند، گفت:از این پس جلسات هیأت رییسه و مجمع عمومی براساس زمان‌بندی مشخصی برگزار می‌شود تا مأموریت‌ها و وظایف خود را به درستی انجام دهد.

وی با تأکید براینکه به دلیل تعدد وظایف و اهداف، کمیته‌های مختلفی در زیرمجموعه فراکسیون ورزش ایجاد می‌شود، توضیح داد: در بخش کمیته‌های عام با تشکیل کمیته طرح‌ها و لوایح به سرپرستی عبدالرضا مصری و کمیته اموربین‎الملل با ریاست کمال دهقانی فیروزآبادی موافقت شد و قرار است فراکسیون زنان مجلس یک نفر را برای ریاست کمیته «امور بانوان» معرفی کند.

موسوی افزود:قبل از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مطالعاتی درخصوص تجارب و دستاوردهای مجالس گذشته انجام می‌شود البته آقای تابش به عنوان ریاست فراکسیون، مسئولیت این کار را مشخصا قبول کرده‌اند، در حالی که پیشنهاد تشکیل کمیته‌های تخصصی فوتبال، والیبال، کمیته ورزشی دانشجوی و دانش‌آموزی، ورزش کارگری و... نیز ارائه شد که تشکیل این کمیته در جلسه بعدی دنبال خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد:با توجه به نزدیکی بازی‌های المپیک، اعضای فراکسیون ورزش جلسه‌ای را به زودی با وزیر ورزش، معاونان و کمیته ملی المیپک تشکیل خواهند داد تا در جریان وضعیت و مشکلات تیم‌ها قبل از اعزام قرار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز