رقیبی جدی برای کی‌روش!

کلینزمن گزینه جدید نیمکت سه شیرها

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۸:۴۱
کد خبر: ۴۲۸۴۵۵
کلینزمن گزینه جدید نیمکت سه شیرها
یورگن کلینزمن که پایه گذارقهرمانی آلمان در جام جهانی2014 بود، امسال در مسابقات کوپا آمریکا موفق شد تیم یانکی‌ها را به جمع 4تیم برتر قاره آمریکا هدایت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبر گزاری برنا، پس از نمایش ناامید کننده انگلستان در یورو2016، روی هاجسون مجبور به استعفا شد تا نیمکت کشور ملکه بدون رهبر بماند.به خاطر همین از زمان حذف انگلستان در مسابقات جام ملت های اروپا، نام های زیادی برای هدایت تیم ملی این کشور مطرح شد.

آلن شیرر مهاجم سابق و گلزن تیم‌ملی انگلستان تمایل خودش را برای هدایت سه شیرها قبل از بازی مقابل ایسلند اعلام کرده بود. پس از او اریک کانتونا مهاجم افسانه‌ای منچستر یونایتد نیز در پی شکست انگلستان مقابل ایسلند، برای سرمربیگری تیم ملی جزیره ابراز علاقه کرد.اما تاکنون جدیترین نام‌های مطرح شده برای هدایت تیم ملی انگلیس، آرسن ونگر سرمربی آرسنال و سام‌آلاردایس سرمربی ساندرلند هستند.

در کنار این دو نفر حالا نام یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی آمریکا مطرح شده است.کلینزمن که پایه گذارقهرمانی آلمان در جام جهانی2014 بود، امسال در مسابقات کوپا آمریکا موفق شد تیم یانکی‌ها را به جمع 4تیم برتر قاره آمریکا هدایت کند.

الیویر بیرهوف مدیر فوتبال آلمان، با اشاره به مذاکرات کلینزمن و اتحادیه‌ فوتبال انگلستان، این گلزن سابق ژرمن‌ها را بهترین گزینه برای هدایت سه‌شیرها می‌داند.با این تفاسیر احتمال اینکه در روزهای آینده اخبار بیشتری از کلینزمن و نیمکت تیم ملی انگلیس شنیده شود، زیاد است و باید منتظر ماند و دید که درنهایت چه کسی رهبر شیرها برای حضور در روسیه2018 خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز