حکایتی جدید از قانون؛

ماهینی، چهار هفته روی هوا؟!

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۱:۵۳
کد خبر: ۴۲۸۴۹۱
ماهینی، چهار هفته روی هوا؟!
ماهینی فعلا مجبور است تمرینات آماده سازی پیش‌فصل خود را به صورت انفرادی انجام دهد!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین ماهینی که دوران خدمتش تا 20 مردادماه ادامه دارد، این روزها به صورت اختصاصی در ورزشگاه درفشی فر تمرین می‌کند.

مدافع پرسپولیس که فصل قبل در ملوان بازی کرد تا دوران خدمتش تمام شود، با پایان فصل 94-95 به تهران بازگشت تا پیراهن تیم اصلی خود را بر تن کند اما چون فصل سربازی با فصل فوتبالی او منطبق نیست، دردسر جدیدی برای او و باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است.

در حالیکه نزدیک به یک‌ماه به پایان خدمت ماهینی باقی مانده است، این بازیکن پرسپولیس به علت عدم داشتن مجوز خروج از کشور نتوانست تیمش را در اردوی پیش فصل همراهی کند تا مهمترین بخش آماده سازی فصل بعد را از دست بدهد!

به همین دلیل فعلا مجبور است تمرینات آماده سازی پیش‌فصل خود را به صورت انفرادی انجام دهد تا کاروان پرسپولیس به تهران بازگردد.

از طرفی با توجه به قانون جاری در فوتبال کشور، اتمام دوران خدمت ماهینی در 20مرداد شاید منجر به از دست رفتن چهارهفته ابتدایی لیگ برای او شود که دراین صورت تیم پرسپولیس دچار زیان خواهد شد. مخصوصا در شرایطی که مدافع راست اصلی تیم برانکو به یکباره سراز ترکیه درآورد و جناح راست این تیم با چالشی جدی مواجه شده است.

نظر شما