کاوه موسوی در گفتگو با برنا:

برای کسب ورودی المپیک تلاش زیادی انجام دادم

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۱:۵۱
کد خبر: ۴۲۸۶۲۸
برای کسب ورودی المپیک تلاش زیادی انجام دادم
ورزشکار المپیکی دوومیدانی گفت: قرار براین است که من و پژمان قلعه‌نویی در بازگشت از بلاروس آزمایش تست دوپینگ را در ایران انجام دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کاوه موسوی توانست شب گذشته در مسابقات اوپن بلاروس در شهر ژروویدسای این کشور با پرتابی معادل 77.40 متر حد نصاب ورودی بازی‌های المپیک ریو 2016 را کسب نماید.

رکودار ماده پرتاب چکش تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص موفقیتش اظهار داشت: به همراه ورزشکار دیگر کشورمان پژمان قلعه‌نویی به مدت دو ماه اردوی سخت و طاقت فرسایی را در کشور مجارستان داشتیم و از چند روز پیش در کشور بلاروس اردو زدیم و دیشب توانستیم به همراه پژمان قلعه نویی علاوه بر شکستن رکورد ملی جواز حضور در المپیک ریو را بدست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نتیجه این مسابقه در سایت رسمی فدراسیون دوومیدانی بلاروس دیده نمی‌شود افزود: چون در بلاروس روز تعطیل می‌باشد و بالطبع فدراسیون هم تعطیل است فردا در ساعت اداری نتیجه مسابقه در سایت فدراسیون اعلام خواهد شد و همزمان در سایت فدراسیون جهانی دوومیدانی نیز قرار خواهد گرفت.

پرتابگر المپیکی کشورمان خاطرنشان ساخت: با صحبتی که با رئیس فدراسیون ایران بعد از کسب ورودی ریو انجام دادم قرار براین شد که من و پژمان قلعه‌نویی در بازگشت از بلاروس آزمایش تست دوپینگ را در ایران انجام دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: از تمامی کسانی که در این مدت من را برای رسیدن به هدفم حمایت نمودند تشکر می‌کنم، بخصوص از مدیرکل محترم تربیت بدنی آذربایجان غربی که خود از پیشکسوتان کشتی است که در مسیر رسیدن من به المپیک زحمت‌های زیادی را متحمل شدند و این رکورد ورودی را به ایشان تقدیم میکنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز