میخواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم

اسدی: با تمام توان مهیای حضور در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان می‌شویم

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۰:۰۵
کد خبر: ۴۲۸۶۳۴
اسدی: با تمام توان مهیای حضور در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان می‌شویم
ملی پوش کایاک گفت: این آخرین بار است که می‌توانم در مسابقات زیر 23 سال شرکت کنم و قصد دارم بهترین نتیجه ام را در این رقابت ها رقم بزنم.

فرزین اسدی در خصوص مسابقات زیر 23 سال جهان در بلاروس اظهار داشت: مسابقات امسال بسیار مهم است چون فاصله آن با مسابقات آبهای آرام المپیک کمتر از یک ماه است و قایقرانان در اوج آمادگی در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

وی افزود: با این شرایط کار بسیار سختی پیش رو داریم چون اصولا اکثر قایقرانان جوان با تیم بزرگسالان خود در یک پیست و زیر نظر یک مربی تمرین و پیشرفت می کنند و در بسیاری موارد رکوردهای کاملا مشابهی دارند.

اسدی درباره اهمیت این دوره از مسابقات برای قایقرانان ایران گفت: ما در آبهای آرام سهمیه المپیک نداشتیم و مسابقات زیر 23 سال فرصت خوبی است تا توانایی های خود را در کنار بهترین های جهان به رخ بکشیم.

وی ادامه داد: از سویی دیگر با توجه به شرایط سنی تیم ما تقریبا با تیم اصلی به این مسابقات می‌رویم و این رقابت ها می تواند ارزیابی خوبی از وضعیت تیم در بین رقبای آسیایی باشد.

این ملی پوش کایاک تصریح کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی تحت نظر ایرج اقلیمی انجام می‌دهیم و در حال حاضر در فاز سرعتی هستیم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات شویم.

اسدی در پایان عنوان کرد: مسابقات 7 تا 10 مردادماه در بلاروس برگزار می شود و امیدوارم شرایط به نحوی پیش رود که بتوانیم بهترین عملکرد را در رقابت ها داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز