ترکیب جدید استقلال نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت

عبدالهی: تیم کاملی داریم و باخت برایمان مهم نیست

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۲:۳۲
کد خبر: ۴۲۸۶۳۷
عبدالهی: تیم کاملی داریم و باخت برایمان مهم نیست
نصراله عبدالهی گفت: نتیجه سَبکِ جدید تمرینات را می‌توان از نشاط بازیکنان متوجه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مشاور  مدیرعامل استقلال تهران به تشریح وضعیت اردوی آبی پوشان در کشور ارمنستان پرداخت.

نصراله عبدالهی در این خصوص گفت:  از لحاظ تمرین، تغذیه و زمان استراحت برنامه ریزی خوبی داشته ایم و فکر می کنم کادر فنی به خواسته های خود برسد. تیم در این اردو شرایط خوبی دارد. تمرینات منظم ما از تهران شروع شده است و در این اردو نیز ادامه دارد. بازیکنان اکنون در افت بدنی هستند و پس از نزدیک به یک هفته به روزهای خوب خود باز خواهند گشت. با این شرایط فکر می کنم بازیکنان در ابتدای لیگ به شرایط خوب خود برسند و با آمادگی بالا به استقبال لیگ بروند.

مشاور مدیرعامل استقلال در مورد یارگیری این باشگاه در فصل جاری گفت: بازیکنان باکیفیتی به تیم اضافه شدند. نسبت به فصل گذشته یک مهاجم ، هافبک دفاعی و هافبک بازیساز نیاز داشتیم که به تیم اضافه کردیم و حالا تیم کاملی داریم.

عبدالهی در رابطه با باخت به آرارات ارمنستان اضافه کرد: بازی تدارکاتی برای شناخت نقطه ضعف است. در این دیدار تیم استقلال کامل نبود و دو تیم متفاوت در دو نیمه به میدان رفتند تا مربیان بازیکنان خود را بشناسند. در مرحله شناخت هستیم و باخت در این دیدارها شاید برای هواداران و رسانه ها مهم باشد اما اصلا برای کادرفنی اهمیت ندارد. عبدالهی در خصوص کادر فنی جدید استقلال گفت: تیم انرژی بسیار بالایی دارد و هماهنگی فوق العاده ای میان بازیکنان و کادرفنی وجود دارد. اعضای کادرفنی جدید استقلال با یکدیگر بسیار هماهنگ هستند.آن‌ها زمان تمرینات را کم و در عوض فشار تمرینات را بیشتر کرده‌اند. بازیکنان زمان تلف شده ای در طول تمرین ندارند که می توان نتیجه این سَبکِ تمرینات را از نشاطی که بر روی چهره بازیکنان حاکم است مشاهده کرد.

پیشکسوت استقلال در پایان‌ اظهار داشت: به این تیم بسیار امیدوار هستم و آینده‌ی روشنی را برای استقلال می‌بینم. در این چند ساله کمتر تیمی را دید‌ه‌ام که کادر فنی منسجمی مانند استقلال داشته باشد. بازیکنان خوبی کنار یکدیگر جمع شده اند که مطمئنا ترکیب این کادرفنی و بازیکنان نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
استقلال بایدبه باخت عادت کند تا درمقابل پرسپولیس زلزله وشکست سنگین تحمل باخت راداشته باشند وسکته نزنند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز