سعید ملایی در گفتگو با برنا:

جودو با فراز و نشیب زیادی همراه بوده است/ در اردوی بارسلونا به نقاط ضعف تیم پی بردیم

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۵:۴۸:۳۵
کد خبر: ۴۲۸۶۴۳
جودو با فراز و نشیب زیادی همراه بوده است/ در اردوی بارسلونا به نقاط ضعف تیم پی بردیم
جودوکار تیم ملی ایران گفت: شرایط جوی فدراسیون جودو همیشه با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه بود اما به عنوان ورزشکار به حاشیه‌های فدراسیون توجه نمی‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید ملایی بازیکن المپیکی تیم ملی جودوی ایران درخصوص شرایط تیم ملی و اردوی قبل از شروع المپیک ریو صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: صبح امروز از تمرینات بارسلونا بازگشتیم و اردو تیم ملی جودو در بارسلونا بسیار خوب بود.

وی با اشاره به اینکه در این اردو بسیاری از حریفان المپیک شرکت کردند افزود: تیم‌های قدرتمند با ترکیب اصلی خود در این دوره از اردوها شرکت کردند.

ملایی با بیان اینکه در این اردو شبانه روزی تمرینات سختی برگزار شد اشاره کرد: در این اردو به نکات ضعف و قوت خود پی بردیم.

وی یادآور شد: شرایط جوی فدراسیون جودو همیشه با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه بود اما به عنوان ورزشکار به حاشیه‌های فدراسیون توجه نمی‌کنیم و با تمرینات شبانه روزی به دنبال کسب مدال رنگین در رقابت‌های مختلف جهانی هستیم.

ملایی با اشاره به اینکه شرایط فدراسیون با تموم حاشیه‌هایی که به همراه داشت نتوانست بر انگیزه ورزشکارانش تاثیری بگذارد افزود: اگر در رقابت‌های بین‌المللی نتوانستیم مدالی کسب کنیم اما از شکست‌هایمان به نکات ضعف خود پی برده‌ایم.

وی درباره کسب مدال رنگین در رقابت‌های المپیک 2016 برزیل ابراز امیدواری کرد و افزود: با تمرینات و اردوهای مداوم به دنبال کسب مدال در المپیک هستیم.

ملایی در پایان گفت: در راستای مسابقات المپیک باید به ورزشکار انگیزه و تمرکز داده شود همچنین مبالغ عقب مانده ورزشکاران نیز پرداخت شود تا ورزشکار با آرامش روحی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز