فاکتور شانس در فوتبال نقش تعیین کننده‌ای برای پیروزی یک تیم دارد

محصص: درخشش دفاع و دروازه‌بان پرتغال رمز حضور در فینال یورو است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۶:۴۴
کد خبر: ۴۲۸۶۵۲
محصص: درخشش دفاع و دروازه‌بان پرتغال رمز حضور در فینال یورو است
کارشناس فوتبال گفت: فاکتور شانس در فوتبال نقش تعیین کننده ای برای پیروزی یک تیم دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه درباره دیدار دو تیم آلمان و فرانسه گفت: به نظر من این دیدار چندان جالب نبود. آلمان در نیمه اول بازی تیم برتر بود چرا که تسلط به حفظ توپ و گردش توپ در مقابل فرانسه قابل مقایسه نبود و در مقابل تیم فرانسه کاملا در لاک دفاعی خود فرو رفته بود و از روی ضد حمله سعی می کرد به پیروزی برسد.

وی افزود: فاکتور شانس در فوتبال نقش تعیین کننده ای برای پیروزی یک تیم دارد و اینبار شانس با تیم فرانسه یار بود. در واقع فرانسه فرصت های گلزنی زیادی را از دست داد و هر چقدر از زمان بازی می گذشت، ضد حمله های فرانسه بیشتر شد و همین امر باعث هراس تیم آلمان شد و در نهایت پیروز میدان تیم فرانسه بود.
 
کارشناس فوتبال در ادامه بیان کرد: در این دیدار شاهد دو سبک بازی بودیم. در یک طرف شاهد تحمیل کردن بازی به حریف (بیش فعال) بودیم که هر چه زودتر به نتیجه برسد و سبک دیگر این است که تیم حریف در انتظار اشتباه تیم مقابل خود بود تا به گل برسد. فکر می کنم تیم فرانسه با حوصله و صبر به دنبال تغییر نتیجه بود که به آن رسید. من در داوری تخصصی ندارم اما معتقدم که پنالتی فرانسه درست بود و تیم آلمان شانس پیروزی در این بازی را از دست داد. هر دو تیم شایسته پیروزی بودند و با برنامه پیش رفتند اما همانطور که در بالا اشاره کردم، فاکتور شانس جزیی از فوتبال شده و این بار شانس با تیم فرانسه یار بود.
 
محصص ادامه داد: کادر فنی تیم های آلمان و فرانسه بدون تغییر در سبک و روش بازی خود، پای هفته ها زحمت خود ایستادند. تیم آلمان با اینکه بازی را واگذار کرد اما طبق برنامه ای که ماهها بابت آن تمرین و تلاش کرده بودند، ایستادند و هیچ تغییر تاکتیکی را شاهد نبودیم. اینکه مربیان و تیم های بزرگ اصرار و اعتقاد به سبک بازی های خود دارند و در صورت باخت آن را تغییر نمی دهند درس بزرگی برای مربیان ما می تواند باشد.
 
وی در پایان درباره پیش بینی دیدار فینال بین پرتغال و فرانسه گفت: پیش بینی من از این دیدار روی آوردن تیم ها به ضربات ایستگاهی است. تیم فرانسه مطمئنا تمرکز خود را برای مهار رونالدو بکار خواهد گرفت اما نباید این نکته را فراموش کند که دفاع محکم و دروازه بان تیم پرتغال با درخشش خوبی که داشتند تا مرحله فینال رسیدند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز