در شورای معاونان وزارت ورزش‌وجوانان مطرح شد؛

تاکید گودرزی بر حمایت و همراهی همه بخش‌ها با کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های ریو

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۸:۱۶
کد خبر: ۴۲۸۷۰۹
تاکید گودرزی بر حمایت و همراهی همه بخش‌ها با کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های ریو
وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه روحیه بالایی در قهرمانان ایران وجود دارد و امیدوار به کسب نتایج درخشان هستیم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نود و نهمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر محمود گودرزی تشکیل شد.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از روند آماده سازی کاروان های ایران برای بازی های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه روحیه بالایی در قهرمانان ایران وجود دارد و امیدوار به کسب نتایج درخشان هستیم.

دکتر گودرزی گفت: 61 سهمیه برای بازی های المپیک کسب شده و 102 سهمیه هم برای بازی های پارالمپیک داریم و هدف تمامی بخش های مدیریتی در ستاد و استان تا زمان آغاز بازی ها در حین مسابقات کاروان های ایران در بازی های ریو حمایت و همراهی و تامین نیازهای اردوها و قهرمانان است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: معاونین مانند گذشته مرتبا بازدید های خود را از اردوها و تمرینات تیم های المپیکی ادامه دهند و روسای فدراسیون ها با اطلاع رسانی و حضور به موقع در رسانه ها مردم را در جریان روند کار قرار دهند.

دکتر گودرزی در بخش دیگری از نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان از تصویب لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش در دولت تدبیروامید یاد کرد و گفت: از جمله اقدمات موثر و راهبردی ورزش کشور ایجاد و حرکت این سازمان خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این لایحه بعد از تصویب در دولت به در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی بررسی شده، سپس به صحن مجلس ارائه می شود و اگر رأی بیاورد به شورای نگهبان و سپس به عنوان قانون به دولت  ابلاغ می شود و امیدوارم تا پایان دولت یازدهم شاهد تصویب تمام مراحل آن باشیم.

نظر شما