رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا- چین تایپه؛

پرسته و فروزنده فینالیست شدند

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۲۰:۳۵
کد خبر: ۴۲۸۷۹۹
پرسته و فروزنده فینالیست شدند
رقابت های روز چهارم و پایانی کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه، در سه وزن کشتی آزاد و دو وزن کشتی فرنگی در حال برگزاری است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های روز چهارم و پایانی  کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز یکشنبه در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه، در سه وزن کشتی آزاد و دو وزن کشتی فرنگی در حال برگزاری است.

این مسابقات امروز، در اوزان 46،42 و 50 کشتی آزاد و اوزان 85 و 100کیلو کشتی فرنگی برگزار می شود که نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دور مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم کشتی آزاد ابولفضل آرمیده در گام نخست با نتیجه 12-2 از سد کومارساهیل از هندوستان گذشت. آرمیده در کشتی دوم خود در مقابل شایرشعبانف از ازبکستان 7-0شکست خورد و با توجه به راهیابی حریف ازبکستانی به فینال، آرمیده در گروه شانس مجدد با نتیجه 10-0 هوسان لین از چین تایپه را مغلوب کرد و عصر امروز برای کسب مدال برنز به روی تشک می رود.

امیرحسین خدابخشی آزادکار وزن 46 کیلوگرم کشورمان در دور اول تمیرلان اولو از قرقیزستان را 8-3 مغلوب کرد، وی در دور بعدی با نتیجه 10-0 مغلوب رستم بک جورایف از ازبکستان شد اما با راهیابی کشتی گیر ازبکستانی به فینال، خدابخشی درگروه شانس مجدد مقابل رتاناتیوات از تایلند با نتیجه 12-0پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد امیر پرسته در گام نخست با نتیجه 10-0 آخمتوف از قزاقستان را شکست دا، وی در کشتی دوم خود با حساب 6-0از سد امیربک سلیموف از ازبکستان گذشت. کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 12-2 نورزیگیت آریپ از قزاقستان را شکست داد و فینالیست شد.

در وزن 85 کیلوکشتی فرنگی حسن فروزنده پس از استراحت در دور اول مقابل میدرآبیکیف از قرقیزستان 2-0پیروز شد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل مصطفی گاسانوف دیگر کشتی قرقیزستانی با نتیجه 5-0 به برتری رسید و به فینال راه یافت.

محمدرضا رمضانی  کشتی گیر وزن 100 کیلو کشتی فرنگی در دور اول با نتیجه 2-0 و ضربه فنی کامیل زومازا از قرقیزستان را مغلوب کرد. رمضانی در دور دوم با نتیجه 8-0 مقابل آویش آوش از هندوستان شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر هندی در دور بعد رمضانی از دور رقابت ها کنار رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز