ماموریت ناتمام ویسی

محرم آمد

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۳:۳۱
کد خبر: ۴۲۸۸۴۷
محرم آمد
بالاخره بعد از کش وقوس های فراوان، با وساطت پیشکسوتان سپاهان و پیگیری های عبدالله ویسی محرم به تیم محبوبش بازگشت و تمرین دیروز سپاهان را مملو از تماشاگر کرد.

به گزارش برنا از اصفهان روز گذشته عکس محرم نوید کیا در کنار عبدالله ویسی در زمین تمرین سپاهان دست به دست در فضای مجازی چرخید و معلوم شد که آقای کاپیتان دوباره به جمع شیرهای طلایی پوش بازگشته است.

گفته می شود با وساطت عبدالله ویسی و چند پیشکسوت سپاهان و با صحبت‌هایی که نویدکیا با یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان داشت، مشکلات بین نویدکیا و باشگاه سپاهان حل شد و این بازیکن امروز در محل تمرین سپاهان در باغ فردوس حاضر شد.

محرم نویدکیا که در میان تشویق هواداران و استقبال ویژه کادر فنی سپاهان به باغ فردوس آمده است دیروزدر تمرینات شرکت نکرد و از امروز همراه سایر بازیکنان تمریناتش را برای فصل جدید آغاز می‌کند.

آمدن نوید کیا می تواند خیال ویسی را از لیدرها و تماشاگران به نوعی راحت کند و حداقل شعار "سپاهان بی محرم نمی شه" را در روزهای پرالتهاب لیگ شانزدهم نشنود. اما آقای کاپیتان همانطور که نامش باعث دلگرمی هواداران است، حضورش می تواند در بدنه تیم بسیار بسیار بیشتر تاثیر بگذارد و امیدواریم امسال تاثیر این حضور مانند فصل قبل نباشد.

تا انیجا مشخص شد که مدیریت باشگاه و گواردیولای وطنی به سالاربودن بازیکنان اعتقاد کاملی دارند و باید منتظرماند ودید ویسی از پس این ماموریت ناتمام برمی آید یا همچون سال گذشته در میانه های راه باید منتظر حضور مربی یا مربیان دیگری روی نیمکت فنی سپاهان باشیم!

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز