نشست های مختلفی را برای بازسازی زمین های کمپ تیم ملی برگزار کرده ایم

ساکت: قطار تیم ملی در حال حرکت است

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۴:۰۸
کد خبر: ۴۲۹۰۵۴
ساکت: قطار تیم ملی در حال حرکت است
مدیر تیم های ملی با تاکید بر نظارت دقیق بر برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال و فوتسال اعلام کرد که سعی داریم بهترین شرایط را برای تیم های فوق مهیا کنیم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی درخصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به نشست های مختلفی که با کمیته های فوتسال، بین الملل و کادر فنی تیم ملی فوتسال داشتیم؛ به بررسی برنامه های این تیم تا اعزام به رقابت های جام جهانی کلمبیا پرداختیم. در شرایط فعلی با توجه به برنامه های موجود، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال هم اکنون در کمپ تیم های ملی آغاز شده و بازیکنان تمرینات ویژه ای را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند. در واقع کادر فنی هوشمندانه درخواست برگزاری لیگ را قبل از آغاز جام جهانی ارائه کرد تا بازی های لیگ علاوه بر آماده سازی بازیکنان، نوعی بازی تدارکاتی داخلی نیز محسوب شود چرا که ملی پوشان مرتبا در شرایط تمرین و بازی قرار دارند و به آمادگی مناسبی می رسند. هرچند که کادر فنی درخواست برگزاری رقابت های لیگ را در تیر ماه داشت اما با توجه به شرایط این امکان رخ نداد و از هفتم مرداد ماه رقابت های لیگ برتر فوتسال اغاز می شود.

وی در ادامه بیان کرد: پس از برگزاری 4 هفته از رقابتهای لیگ برتر، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال اغاز خواهد شد و بازیکنان در تورنمنت تایلند شرکت می کنند و پس از بازگشت به تهران و استراحتی کوتاه، در مشهد دو بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان برگزار خواهند کرد.
 
وی درباره درخواست فدراسیون ایتالیا مبنی بر برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به درخواستی که کادر فنی برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا داشت، رایزنی و مذاکرات خود را در این خصوص انجام داده اما زمانی که آنها برای بازی دوستانه تعیین کردند، متناسب با برنامه های ما نبود و در واقع ایتالیا بازی سبک و راحتی را برای آماده سازی برای تیم خود داشت و درخواست بازی با ایران را در زمان دیگری اعلام کرد و این در حالی بود که کادر فنی و بازیکنان ما کاملا آماده بودند به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا بروند. در نهایت تلاش های رئیس فدراسیون، هیات رئیسه و کمیته فوتسال  بر این است تا برنامه های فشرده و اضطراری این تیم را به مرحله اجرا برسانیم تا این تیم در مسابقات جام جهانی کلمبیا بهترین عملکرد را داشته باشد.
 
مشاور رئیس فدراسیون در ادامه درباره برنامه های تیم های ملی بانوان و حضور مربی خارجی برای تیم ملی فوتبال گفت: نشست های متعددی را با کمیته بانوان و کمیته فنی و توسعه برگزار و در خصوص شرایط تیم های پایه فوتبال و تیم ملی فوتسال بانوان به بحث و بررسی پرداختیم. با توجه به درخشش تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا و بازتاب مطلوب رسانه ای این تیم در اروپا و جهان، تیم ملی فوتسال ایتالیا خواهان برگزاری بازی دوستانه با فوتسالیست های بانوان را داشته و در حال بررسی این موضوع هستیم. بررسی حضور مربی خارجی برای تیم  ملی فوتبال در دستور کار است ضمن اینکه مربیان داخلی فوتبال بانوان نیز شایسته سرمربیگری تیم ملی فوتبال هستند اما پس از نشست با کمیته فنی و توسعه، کمیته بانوان و جمع بندی نهایی، موضع خود را در این زمینه اعلام می کنیم.
 
ساکت در ادامه درباره نظارت بر اردوهای تیم های ملی فوتبال و فوتسال گفت: در حال حاضر اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال دختران، تیم ملی فوتسال بانوان، تیم ملی فوتبال جوانان (از عصر امروز) و تیم ملی فوتسال بزرگسالان آقایان در کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است و بدون شک با حضور در تمرینات تیم ها، شرایط آنها را بررسی و با کادر فنی تیم ها به گفتگو می پردازیم تا از آخرین شرایط و وضعیت اردویی تیم ها اطلاع داشته باشیم و در صورت بروز مشکل به رفع آن بپردازیم. اردو ها مرحله به مرحله در حال برگزاری بوده و کار فشرده ای بر دوش فدراسیون است. در واقع قطار تیم های ملی در حال حرکت است و در عین حال باید ریل گذاری (ایجاد شرایط مناسب و بهینه برای تیم های ملی )صورت گیرد تا به اهداف خود که همانا موفقیت تیم ها است، برسیم.
 
مدیر تیم های ملی در ادامه درباره آخرین وضعیت زمین شماره 2 و یک کمپ تیم های ملی گفت: متاسفانه حدود 3 ماه است که عملیات آماده سازی زمین شماره دو متوقف شده و قرار است به زودی نشستی را با مسئولین سازمان عمران مناطق شهرداری تهران و مسئولین شهرداری منطقه 22 برگزار کرده و برای رفع این مشکل راهکار مناسبی را در نظر بگیریم. درباره زمین شماره یک نیز باید بگویم که گروه های کارشناسی متعددی، این زمین را  مورد بازدید و ارزیابی قرار داده اند و از اساتید خبره و شرکت های معتبر در زمینه چمن استفاده کرده ایم. بایستی کشت مجدد این زمین در دستور کاری ما قرار گیرد که در این ارتباط در حال مطالعه و بررسی هستیم. چرا که این امر نیازمند بودجه متناسب در یک زمان کوتاه است. بر همین اساس مذاکراتی را با برخی از خیران ورزش یار داشته و خواستار مشارکت های مردمی در این زمینه هستیم تا بهره لازم را ببریم.
 
وی گفت: در این ارتباط علاقمندیم از ظرفیت های مردمی و سازمانی نیز بهره مند شویم. هرچند که فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه در این ارتباط دائما موضوع را پیگیری می کنند و باید هرچه سریعتر با تعیین بودجه (با استفاده از ظرفیتهای مردمی و سازمانی) امکانات و شرایط مطلوبی را برای زمین شماره یک نیز فراهم کنیم.
 
ساکت در ادامه درباره آخرین وضعیت پیراهن تیم ملی فوتبال گفت: مهمترین بحث کیفیت لباس از شرکتی که فدراسیون با آن قرارداد بسته بود، است. بر همین اساس طبق آخرین مذاکرات قرار شد تا از طریق DHL، لباس اصلی و با کیفیت را در اختیارمان قرار دهند تا بررسی های خود را در این خصوص داشته باشیم. ضمن اینکه مهمترین نگاه فدراسیون فوتبال برای طراحی پیراهن تیم های ملی بر این است که یوز ایرانی همچنان به عنوان طرح اصلی بر روی پیراهن ها وجود داشته باشد.
 
مشاور حوزه ریاست فدراسیون فوتبال در پایان از برگزاری اولین دوره توجیهی  برای سرپرستان تیم ها خبر داد و گفت: اولین دوره توجیهی سرپرستان تیم های ملی با حضور بیش از 35 سرپرست در کمپ تیم های ملی برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز