عنایت: برگزاری دوره های آموزشی پیش از فصل به داوران کمک می کند

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۷:۴۷
کد خبر: ۴۲۹۱۲۷
عنایت: برگزاری دوره های آموزشی پیش از فصل به داوران کمک می کند
رئیس دپارتمان داوری در حاشیه برگزاری کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتسال گفت: رفع اشتباهات داوری فصل های قبل از اهداف مهم برگزاری دوره توجیهی است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، در ابتدای مراسم مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری گفت: این کلاس همه ساله پیش از شروع فصل رقابتی جدید برگزار می شود تا ضمن بررسی مجدد قوانین داوری، نسبت به رفع اشتباهاتی که در قضاوت های فصل گذشته وجود داشته اقدام کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این دوره از کلاس توجیهی 81 داور فعال فوتسال حضور دارند و امیدواریم پس از برگزاری کارگاههای آموزشی و دیدن فیلم ها ایرادات داوران به حداقل برسد. برگزاری دوره های آموزشی پیش از فصل به داوران کمک بسزایی می کند.
 
رئیس دپارتمان داوری در ادامه گفت: برگزاری چنین دوره ها و کلاسهایی با حمایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باعث می شود تا داوران اشتباهاتشان کاهش پیدا کند و داوران جوان شکوفا شوند و در کل قضاوت داوران بهتر از قبل شود که به نفع جامعه داوری است.
 
عنایت در پایان گفت: از دیگر برنامه های ما در این دوره انجام تست آمادگی جسمانی و تست دانش داوری است که از داوران بعمل خواهد آمد تا سطح آمادگی آنها را بسنجیم تا داوران با آمادگی بالا در مسابقات فصل جدید حاضر شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز