دومین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۲:۱۱
کد خبر: ۴۲۹۲۵۶
دومین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد
دومین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال 95 به ریاست محمدرضا پوریا رئیس این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، دومین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال جاری در ساعت 11 صبح یکشنبه 20 تیرماه جاری به ریاست محمدرضا پوریا رئیس این فدراسیون و با حضور اعضای هیئت رئیسه در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه پوریا ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و قدردانی از همکاری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و خیر مقدم به مهدی ملک نیا بازرس فدراسیون که اخیرا به این سمت منصوب شده و تبریک به علیرضا الهاکی که به عنوان سرپرست انجمن بدمینتون مدارس کشور منصوب شده است، اظهار داشت: دستور کار امروز هیئت رئیسه بحث اعزام بازیکنان بدمینتون به رقابت های برون مرزی و حضور آنان در مسابقات بین المللی و آسیایی است، که در این خصوص تلاش فدراسیون اعزام بازیکنان نوجوان و جوان است.

پوریا گفت: در چند سال اخیر نگاه فدراسیون به بحث جوانگرایی و استفاده از این رده سنی می باشد که این شرایط باعث گردیده که بازیکنان جوانی همچون امیر جباری از همدان و ثریا آقایی از تهران از سوی کنفدراسیون بدمینتون آسیا مورد توجه قرار گرفته و به کمپ این کنفدراسیون دعوت شوند.

وی افزود: چنانچه ثریا آقایی در رقابت های بین المللی زامبیا دچار آسیا دیدگی نمی شد ، در بازی های المپیک 2016 ریو قطعا یک نماینده داشت.

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: تمامی تلاش فدراسیون بدمینتون آماده سازی بازیکنان برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی و بازی های المپیک 2020 است .

وی افزود: در حال حاضر دو بازیکن جوان بدمینتون کشورمان امیر جباری و ثمین عابد خجسته به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در تایلند برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

پوریا افزود: در ماه های آینده نیز ملی پوشان جوان و نوجوان نیز در رقابت های برون مرزی اعزام خواهند شد.

رئیس فدراسیون بدمینتون در ادامه خاطر نشان ساخت: در چند سال اخیر در بحث استعدادیابی و استعدادپروری بسیار کار شده و خوشبختانه به نتایج مطلوبی دست یافته ایم.

پوریا همچنین به بحث مسائل فرهنگی پرداخته و یادآور شد یکی از اساسی ترین مباحث این فدراسیون توجه به اخلاق مداری و رعایت مسائل فرهنگی و شئونات اسلامی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و رکن اساسی این فدراسیون است.

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: خوشبختانه این الگوی رفتاری مورد توجه مسئولان ورزش کشور قرار گرفته و در مناسبت های مختلف از فدراسیون بدمینتون به عنوان یک فدراسیون اخلاق مدار نام می برند.

وی گفت: در این زمینه تشکر ویژه ای از فریبا مددی نایب رئیس بانوان و ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاور عالی فدراسیون دارم که بحث مسائل اخلاقی را بسیار مورد توجه قرار می دهند.

وی در پایان از مسعود کمالوند جهت پیگیری و حضور بیمه دی به عنوان اسپانسر اصلی فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

سپس محمد فرجی عضو هیئت رئیسه و مسئول کمیته اقتصادی و بازاریابی گزارشی از شرایط اقتصادی فدراسیون و تلاش برای حضور حمایت کنندگان مالی فدراسیون را ارائه کرد.

در پایان این نشست نیز افزایش ورودی های مسابقات باشگاهی نیز از سوی هیئت رئیسه به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز