از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

کشاورز: می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای در جام‌جهانی باشیم

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۲۹۵۵۶
کشاورز: می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای در جام‌جهانی باشیم
کاپیتان تیم‌ملی فوتسال معتقد است هر سال فوتسال در جهان بیشتر پیشرفت می کند و سطح مسابقات جهانی با آسیا قابل مقایسه نیست.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، محمد کشاورز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر در اردوی آماده سازی خود بسر می بریم و تمرینات خوب و شادابی را به بهترین شکل پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه گفت: تیم ملی روز به روز هماهنگ تر می شود و با آغاز مسابقات لیگ برتر فشار بیشتری روی بازیکنان می آید، البته همه حرفه ای هستیم و برای حضوری پرقدرت در رقابت های جام جهانی مهیاتر می شویم.
 
کاپیتان تیم ملی با اشاره به اینکه جام جهانی از جام ملتها سخت تر است، گفت: هر سال فوتسال در جهان بیشتر پیشرفت می کند و سطح مسابقات جهانی با آسیا قابل مقایسه نیست، چرا که تیم های قدرتمندی در این رقابت ها شرکت می کنند  و همه تیم ها برای صعود از گروه خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
 
کشاورز در ادامه درباره تیم های حاضر در تورتمنت چهارجانبه تایلند گفت: سه دیدار با تیم های مصر، قزاقستان و تایلند در این تورنمنت داریم. سابقه بازی با تایلند داریم و این تیم را می شناسیم. از  تیم های قزاقستان و مصر شناخت زیادی نداریم، البته هر دو تیم های خوبی هستند و این تورنمنت می تواند به ما کمک کند چرا که تیم ملی فوتسال بعد از 4 هفته برگزاری لیگ برتر به این تورنمنت عازم می شود و بازیکنان تمرینات بدنسازی خود را در باشگاهها انجام دادند.
 
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در پایان گفت: سعی داریم نماینده شایسته ای در جام جهانی باشیم و بتوانیم با بازیهای خوب یک بار دیگر دل مردم ایران را شاد کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز