نتایج قابل پیش‌بینی نیست

شایسته: سرمایه‌گذاری خوبی در تنیس انجام شده است

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۲۹۶۱۴
شایسته: سرمایه‌گذاری خوبی در تنیس انجام شده است
رییس فدراسیون تنیس گفت: در این مسابقات میزبان هستیم و باید از این شرایط استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس در حاشیه برگزاری مسابقات تنیس دیویس کاپ در خصوص میزبانی ایران اظهار داشت: خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می‌رود. این اولین بار است که در آکادمی تنیس استقلال میزبانی مسابقات بین‌المللی را برعهده داریم و خوشبختانه بچه‌ها تلاش زیادی کردند. باشگاه استقلال از سال گذشته ایراداتی که برای میزبان مسابقات داشته برطرف کرده و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد شرایط تیم‌های حاضر عنوان کرد: همه تیم‌هایی که آماده‌اند شرایط خوبی دارند و با آمادگی کامل حضور پیدا کردند. تیم‌ها در حال پیشرفت هستند و این پیشرفت هم جدی است. سرمایه‌گذاری بسیار خوبی کردند و رقابت‌ها هم سخت است و مشخص نیست که چه نتایجی حاصل می‌شود.

رئیس فدراسیون تنیس در مورد عملکرد ملی‌پوشان عنوان کرد: بچه ها 9 ماه تمام در اردو بودند و کار کرده‌اند. امیدوارم بچه‌ها چیزی که در توانشان هست به نمایش بگذارند. نتایج قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم بتوانیم به گروه دوم صعود کنیم.

شایسته ادامه داد: ما از بچه ها انتظار نداریم اما خود بازیکنان از خودشان انتظار دارند. امیدوارم بتوانند به گروه دوم صعود کنند. در این مسابقات میزبان هستیم و باید از این شرایط استفاده کنیم. نکته اول این است که بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند. علاقمندان بدانند که آنها تلاش زیادی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز