پورشیب: با تصویب لایحه استخدام قهرمانان در دولت بسیاری از دغدغه‌های ورزشکاران رفع می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۳:۴۱
کد خبر: ۴۲۹۷۳۸
پورشیب: با تصویب لایحه استخدام قهرمانان در دولت بسیاری از دغدغه‌های ورزشکاران رفع می‌شود
قهرمان کاراته کشور تصویب آئین نامه استخدام قهرمانان در هیات دولت را اتفاقی خجسته دانست که می‌تواند به ورزشکاران رده های سنی، انگیزه ای مضاعف برای رسیدن به قهرمانی دهد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، ذبیح الله پورشیب دارنده مدال طلای بازی های آسیایی کاراته و قهرمان کشور، درخصوص تصویب آئین نامه استخدام قهرمانان در هیات دولت، اظهار داشت: اتفاقی خجسته است که از شنیدن آن بسیار خوشحال شدم چرا که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و آماتور از آینده شغلی خود ناامید بودند و دغدغه شغل را مانعی برای رشد ورزشی و رسیدن به مراحل قهرمانی می دانستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تصویب این لایحه امیدی در دل خانواده ورزش به خصوص قهرمانان ایجاد شد که در حین و بعد از قهرمانی مشکلی در خصوص شغل و به طبع آن وضعیت معیشتی خود نداشته باشند و تنها به اهتزاز پرچم کشور در میادین بین المللی فکر کنند.

پورشیب با بیان این که بیست و هشت سال سن دارد و بیش از یازده سال در تیم ملی فعالیت می کند، گفت: تاکنون شغل و درآمدی که با روند قهرمانی تداخل نداشته باشد، نداشته ام و به همین منظور از شنیدن این خبر روحیه ای مضاعف گرفتم و برای ورزشکاران رده های پایه که این دغدغه شان رفع شد بسیار خوشحالم.

کاراته کای سنگین وزن ایران در ادامه از تلاش های دکتر گودرزی برای تصویب لوایح یاری کننده ورزش تقدیر کرد و گفت: چندین سال بود که بسیاری از افراد به دنبال عملیاتی کردن این اقدام بودند که میسر نشد اما با تلاش های بی دریغ تیم حاضر در وزارت ورزش و جوانان این مهم تحقق یافت.

وی در پایان گفت: دکتر گودرزی از دل جامعه ورزش بیرون آمده و با همه دغدغه های این حوزه آشناست، پس اقدامات مدیریتی وی چیزی جز صلاح و خیر ورزش و جوانان نیست؛ به همین خاطر امیدوارم باقدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد تا ورزشکاران و جوانان از تصمیمات مدیریتی این مقام مسئول منتفع شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز