افتخاری: تیم تاسیسات دریایی افتخار فوتسال ایران است

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۹:۴۶
کد خبر: ۴۲۹۷۷۵
رئیس کمیته فوتسال کشور پس از حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی، دقایقی را با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در جمع بازیکنان تاسیسات دریایی از زحمات بازیکنان به ویژه مسئولین این باشگاه تقدیر کرد و گفت: از اینکه شما ورزشکاران و کادر فنی در تلاش هستید تا از اعتبار فوتسال ایران در آسیا دفاع کنید، تشکر می کنم.

وی گفت: سال گذشته و پیش از مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا در اصفهان، در جمع شما حضور یافته و اعلام کردم نباید حریفان را دست کم بگیرید و با توجه به طلاعاتی که از قبل داشتم، می دانستم بسیاری از کشورها از بازیکنان خارجی و بازیکنان تیم های ملی خود استفاده می کنند که همین اتفاق نیز رخ داده، اما تیم تاسیسات دریایی با تکیه بر پتانسیل بازیکنان داخلی در این مسابقات حضور یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
 
وی در ادامه خطاب به بازیکنان و کادر فنی تیم تاسیسات دریایی گفت: شما باعث افتخار فوتسال ایران و آسیا هستید و با افتخار آفرینی تان، انتظارات و توقعات مردم از شما و کادر فنی شایسته این تیم بالا رفته است. امیدواریم در این مسابقات نیز با قدرت حاضر شده و برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنید و برای شما در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت دارم.
نظر شما