لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش، آرزویی که تصویب شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۴:۰۴
کد خبر: ۴۳۰۲۷۱
لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش، آرزویی که تصویب شد
مدیر گروه مدیریت راهبردی تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی طی نامه ای از وزیر ورزش و جوانان و دولت تدبیر امید برای تصویب لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، متن نامه به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد

سپاس از رئیس جمهور محبوب و دولت تدبیر و امید

درود بر وزیر ورزش دانشگاهی ، متخصص و فرهیخته که در اوج جفاهای نابخردانه بعضی از سایت های مجازی و رسانه ها؛بدون توجه به ناسازگاری‌های دلواپسان؛ با توکل بخدای تبارک و تعالی کارهای جاویدانه و بزرگی از خود به یادگار گذاشتند:

1- به تصویب رساندن لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش سند بسیار مهم و ماندگار برای جامعه بزرگ ورزش، کاری ارزشمند بود که آرزوی دیرین خانواده ورزش بود که بحول قوه الهی به تصویب رسید.

ایجاد سازمان نظام ورزش؛ گامی بزرگ در جهت شایسته سالاری، توسعه فضای علمی و تخصصی ورزش و جذب نیروهای متخصص و کارآمد است. به امید آن که همانند سایرسازمان¬های نظام های رسمی کشور در انتخاب مسئولین برای سازمان نظام ورزش افرادی را انتخاب بکنیم که روحیه ورزشی بلند داشته و انحصار طلب و گروه گرا نباشند.

2- اخذ مجوز استخدام قهرمانان المپیک، جهانی، آسیایی و جام جهانی و فرزند قهرمانان پارالمپیک؛ از جمله کارهای بزرگ و خداپسندانه و باقیات و صالحات وزیر فرزانه و رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی است

که امید را در دل ورزشکاران شعله ور نموده و موجب گردیده که با امید به آینده و آسودگی خیال و بدون دغدغه بدنبال کسب سکوهای قهرمانی باشند. آثار این حرکت های سازنده و خداپسندانه بزودی در ارتقاء جایگاه ورزش قهرمانی تجلی پیدا خواهد کرد.

این موفقیت های بزرگ و ماندگار را به برادر فرهیخته جناب آقای دکتر گودرزی وزیر محترم و همکاران ارزشمندشان تبریک و تهنیت عرض نموده توفقیات روزافزون تمامی خادمین نظام را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

دکتر جواد شهلائی

مدیر گروه مدیریت راهبردی تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی

نظر شما