علامت سوالِ بزرگ روی سر باشگاه آبی ها؛

آشنای کاپیتان در اردوی پیش فصل استقلال چه می‌کند؟!

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۴:۰۸
کد خبر: ۴۳۰۲۸۸
آشنای کاپیتان در اردوی پیش فصل استقلال چه می‌کند؟!
چرا استقلال بازیکنی را با خود به اردوی پیش فصل برده که همواره علاقه اش را به رنگ مخالف آبی پنهان نکرده است؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حضور حسین آشنا در اردوی پیش فصل استقلال در ارمنستان از آن اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ما رخ می‌دهد.

کافی است کمی روی این ماجرا ریز شویم؛ حسین آشنا در 6سال اخیر تنها 11بازی در لیگ برتر انجام داده و پس از آن به صورت قرضی از پیکان به صنعت نفت آبادان رفت و از تیم آبادانی هم راهی گیتی پسند اصفهان شد و از آن به بعد نتوانسته در هیچ تیمی حضور داشته باشد.

حالا مربی آکادمی دروازه بانی سیدمهدی رحمتی، به واسطه رابطه نزدیک با او در تمرینات آماده سازی پیش فصل استقلال حضور دارد و به صورت جدی با بازیکنان این تیم تمرین می‌کند!

اگر استقلال، آشنا را صرفا به دلیل تمرین برده و نیازی به او ندارد، این سوال مطرح می‌شود که در کجای دنیا بازیکنی را که نیاز ندارند، به تمرینات خارجی تیم می‌برند تا پا به پای بقیه بازیکنان تمرین کند؟

مسئله اینجاست که اردوی ارمنستان به جهت آماده سازی تیم برای لیگ شانزدهم برپا شده و حسین آشنا به چه هدفی تمرینات بدنسازی سنگین را پشت سر می‌گذارد و بدنش را به اصطلاح روی فرم می‌آورد؟!

اگر هم استقلال قصد دارد حسین آشنا را جذب کند سوال مهم تری پیش می‌آید که پاسخ آن حتما برای هواداران استقلال نیز مهم خواهد بود.  استقلال در فصل پیش وحید طالب لو را به عنوان دروازه بان دوم روی نیمکت خود داشت. وحید طالب لو انسانی با شخصیت است که به زعم تمامی اهالی فوتبال ایران هیچ‌گاه از حاشیه استقبال نکرده، ضمن اینکه او در تکنیک های حفاظت از قفس توری اگر سرتر از رحمتی نباشد کمتر از او هم نیست و در حال حاضر بهترین گزینه برای جانشینی دروازه بان اول استقلال محسوب می شود. از طرفی طالب لو روی سکوهای آبی محبوبیت بالایی دارد و به خاطر همین می‌تواند مهره روحی سنگینی برای تیم استقلال باشد.

با این تفاسیر سوال این است که چرا وحید طالب لو با این پشتوانه و این تجربه در تمرینات استقلال حضور ندارد و در فهرست خروجی ها قرار گرفته اما حسین آشنا که سال هاست از فوتبال دور بوده و حتی 2سال هم از طالب لو بزرگتر است، اکنون در تمرینات بدنسازی استقلال به صورت جدی تمرین می‌کند؟

اگر پاسخ این سوال این است که او فقط تمرین می‌کند، سوال بعدی این است که چرا فردی خارج از تیم باید در تمرینات تیم، آن هم تمرینات خارجی، شرکت کند؟ استقلال که تیمش را به خارج از کشور برده تا بدون دیده شدن، تمرینات پیش فصل را انجام دهد و کسی به جز مجموعه تیم از تمرینات و روش ها آگاه نشود، چطور بازیکنی را با خود به اردوی پیش فصل برده که همواره علاقه اش را به رنگ مخالف آبی پنهان نکرده است؟!

کنار گذاشتن وحید طالب لو از استقلال اشتباه بزرگی از جانب مجموعه این تیم بود و حالا اضافه کردن فردی با عقاید مخالف هواداران استقلال به تمرینات پیش فصل این تیم، اشتباهی بزرگ تر است که از جانب آنها رخ داده است.

برای باشگاه بزرگ استقلال این مسئله واقعا زشت است  که در همه جا صحبت از نفوذ و اختیار بالای یک بازیکن در تیم و باشگاه باشد و خود دست اندرکاران باشگاه و تیم هم رفتاری نشان دهند که این شایعات پررنگ شوند و قوت بگیرند!

بهتر است علیرضا منصوریان، که با اتکا به روش های نوین در تمرینات، هواداران را به داشتن تیمی قدرتمند امیدوار کرده به مسائل و موارد پیرامون تیمش نیز توجه بیشتری داشته باشد تا در آینده نزدیک و در کوران رقابت های لیگ، به ناگاه مانند پرویز مظلومی پوست موز را زیر پایش حس نکند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز