با حمایت‌های مدیریتی آینده روشنی برای بانوان ورزشکار ناشنوا پیش‌بینی می‌شود

شهریان: رفع تبعیض در ورزش، مشارکت بیشتر بانوان را در پی دارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۹:۱۱
کد خبر: ۴۳۰۵۹۹
شهریان: رفع تبعیض در ورزش، مشارکت بیشتر بانوان را در پی دارد
معاون امور ورزش بانوان وزیر، رفع تبعیض از ورزش زنان و مردان را باعث مشارکت بیشتر بانوان در این حوزه دانست.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، رباب شهریان روز گذشته در بازدید از فدراسیون ناشنوایان و تمرینات تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا، فضای مدیریتی حاکم بر این فدراسیون را مثبت ارزیابی کرد و افزود: فضایی در جهت رشد ورزش زنان و دختران دیده می شود که قابل تقدیر است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش زنان، با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر توسعه ورزش بانوان، گفت: در بسیاری از فدراسیون ها از جمله ناشنوایان و کم شنوایان این مهم به خوبی محقق شده است.

وی این رفع تبعیض در ورزش را باعث مشارکت بیشتر بانوان در این حوزه دانست و گفت: با یاری مسئولان فدراسیون ها شاهد احقاق حقوق مساوی بین ورزشکاران هستیم و آینده خوبی برای این بخش از ورزش پیش بینی می شود.

شهریان در ادامه با تاکید به این نکته که دختران ورزشکار ایرانی بدعت گذاران حجاب ورزشی در دنیا هستند، اظهار داشت:‌ زنان و دختران ما با پوشش ایرانی- اسلامی خود در میادین بین المللی این را ثابت کردند که محدودیت معنایی ندارد و هم اینک به عنوان پرچمداران حجاب اسلامی در ورزش شناخته می شوند.

معاون امور ورزش بانوان از فعالیت 45 رشته ورزشی بانوان در کشور خبرداد و گفت: در اکثر این رشته ها به جزء دو یا سه مورد با پوشش مصوب اعزام داریم که این خود بیانگر تلاش مسئولان برای توسعه ورزش نیمی از جمعیت کشور است.

وی سپس با حضور در کمپ تمرینی ملی پوشان کاراته ناشنوایان، از تمرینات آن ها برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه، بازدید کرد.

شهریان در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده بزرگ ورزش به خصوص ناشنوایان و کم شنوایان برای از دست دادن دو ورزشکار تیم ملی، از دیگر ملی پوشان خواست تا با قدرت بیشتر و برای شادی روح دوستانشان تمام تلاش خود را به کار گیرند تا پرچم ایران در کشور همسایه به اهتزاز درآید.

معاون وزیر ورزش در امور ورزش بانوان افزود: دختران ایران در حال افتخارآفرینی هستند و همه مسئولان با تمام توان از آن ها حمایت می کنند تا به بهترین شکل در عرصه رقابت ها حاضر شوند.

وی با تقدیر از افشین داوری سرپرست و کادر مدیریتی این فدراسیون به منظور توجه ویژه به بانوان ورزشکار ناشنوا و کم شنوا، گفت: داوری یکی از مدیران خوب ورزش کشور است که تلاش می کند با اعزام بانوان به اردوها و مسابقات اعزامی، آن ها پا به پای مردان رشد کنند.

شهریان حضور در جمع ورزشکاران را مایه دلگرمی دانست و افزود: دیدن تلاش های شما انگیزه و انرژی ما را مضاعف می کند و باعث می شود ما نیز تلاش بیشتری برای رفع مشکلاتتان داشته باشیم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز