سجادی در اردوی جودوکاران:

مدال آوران المپیک برای همیشه در تاریخ ماندگار هستند

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۱:۲۵
کد خبر: ۴۳۰۸۲۸
مدال آوران المپیک برای همیشه در تاریخ ماندگار هستند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در اردوی المپیکی های جودو با قهرمانان المپیکی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سیدنصرالله سجادی،صبح امروز با حضور در سالن جودوی آکادمی ملی المپیک با المپیکی های جودو و جوانان و نوجوانان ملی پوش حاضر در اردو دیدار و‌گفت و کرد.

دکتر سجادی با بیان اینکه حرکت در مسیر المپیک بسیار دشوار اما زیبا و بیادماندنی است گفت: پس از ۶۸ سال که ایران اولین حضورش را در المپیک تجربه کرده است اسامی ورزشکاران حاضر در آن المپیک در سینه تاریخ ثبت شده و زنده یاد جعفر سلماسی که اولین مدال المپیکی ایران را گرفت برای همیشه نامش زنده و ماندگار است. بنابراین مدال المپیک جایگاه خاصی در همه جهان دارد و شما هر زمان که تاریخ ورزش را ورق بزنید به نام مدال آوران المپیک برخورد خواهید کرد.

وی افزود: البته جودوکارانی که سهمیه گرفته اند کار بسیار ارزشمند و بزرگی کرده اند چرا که از بین چند میلیارد انسان کره زمین تنها ده هزار نفر افتخار حضور در المپیک را دارند و این به نوبه خود مهم و ارزشمند است اما یقینا هر کدام از شما که در بازیهای المپیک مدال بگیرید به عنوان اولین ها در تاریخ جودو و ورزش ایران تا همیشه تاریخ ماندگار خواهید شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان خطاب به نوجوانان و‌ جوانان ملی پوش گفت: این ها را بیشتر برای شما می گویم‌ چون به زودی عازم قهرمانی آسیا هستید و بازی های ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ متعلق به شماست. کسب مدال در آسیا و بخصوص المپیک بسیار سخت و دشوار است ولی برای جوان ایرانی هیچ‌غیر ممکنی وجود ندارد و شما توان این مهم را دارید.

وی درباره مصوبه دولت که قهرمانان المپیک را به استخدام نهادهای دولتی در می آورد گفت: این آیین نامه شامل بازی های آسیایی و قهرمانی جهان هم خواهد شد اما شما سعی کنید در همین المپیک بار خود را ببندید که این جمله دکتر سجادی با تشویق جودوکاران قرار گرفت.

پیش از سخنان دکتر سجادی، احمد گواری سرپرست فدراسیون جودو‌ توضیحاتی را پیرامون وضعیت فعلی اردوها ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز