نگاه ما به توزیع امکانات در وزارت ورزش‌وجوانان آمایشی است

گودرزی: در سایه همدلی، همزبانی و وحدت اتفاقات خوبی رخ خواهد داد/ زمان زیادی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام کشور نیاز است

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۱:۳۱
کد خبر: ۴۳۱۳۷۶
گودرزی: در سایه همدلی، همزبانی و وحدت اتفاقات خوبی رخ خواهد داد/ زمان زیادی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام کشور نیاز است
وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه ما به ورزش یک نگاه علمی و مبتنی بر یک سری شاخص‌ ها است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نگاه ما به ورزش یک نگاه علمی و مبتنی بر یک سری شاخص‌ها است اظهار داشت: پیش از این برنامه های توسعه ای و توزیع امکانات در حوزه ورزش بدون نگاه آمایشی و در نظر گرفتن استعدادها بود که تلاش کرده ایم، این نگاه را اصلاح کنیم.

دکتر محمود گودرزی روز پنجشنبه در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: اگر به طور میانگین برای هر طرح 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز باشد برای اتمام طرح های نیمه تمام بخش ورزش در کشور حدود 80 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.  درحالی که اعتبار بخش ورزش یک هزار میلیارد ریال است؛ با این حساب زمان زیادی برای تکمیل طرح های نیمه تمام کشور نیاز است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: تلاش کردیم سرانه ورزشی کشور را به یک متر برسانیم و اکنون سرانه کشور به طور متوسط 70 سانتیمتر است که در آینده به میزان مورد نظر خواهد رسید.  درصدد هستیم اعتدال در توزیع امکانات را در تمامی مناطق کشور توسعه دهیم. سعی شده از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید اقدامات موثری در حوزه ورزش کشور انجام شود و امیدواریم این اتفاقات خوب با همکاری دولت و مجلس تداوم پیدا کنند. در سایه همدلی و همزبانی و وحدت موجود در کشور اتفاقات خوبی در ورزش و سایر حوزه ها رخ خواهد داد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به محرومیت بخشی از مناطق کشور اظهار کرد: اینها محرومیت های تاریخی هستند که از گذشته وجود داشته اند.  تلاش کردیم از ابتدای کار نگاهی آمایشی به تمام حوزه ها داشته باشیم و آمایش نگاهی علمی مبتنی بر برخی شاخص ها مانند گرایش منطقه ای، آب و هوا و غیره است که موجب شده در زمینه توزیع امکانات توجه بیشتری به مناطق محروم شود. نگاه بدون آمایشی که در گذشته وجود داشت موجب شده برحسب ارتباطات انسانی و سیاسی، یک نماینده بخشی از امکانات را به سمت منطقه خود سوق بدهد.

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز وارد کرمان شد و در ادامه این سفر به شهرستان سیرجان در 175 کیلومتری غرب استان می رود.

بازدید از مجموعه های ورزشی امام علی (ع)، محمودآباد و گل گهر سیرجان، شرکت در نشست شورای ورزش سیرجان، افتتاح سالن ورزشی نجف شهر، بازدید از طرح در دست احداث استخر بردسیر و بازدید از سالن ورزشی در دست احداث دشتکار از توابع بردسیر از برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز