سفر استانی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به اردبیل؛

سجادی: ‌وزارتخانه حمایت همه‌ جانبه‌ای از فعالیت‌های فدراسیون‌های ورزشی برای کسب موفقیت در ریو داشته است

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۱:۱۱
کد خبر: ۴۳۱۵۵۸
سجادی: ‌وزارتخانه حمایت همه‌ جانبه‌ای از فعالیت‌های فدراسیون‌های ورزشی برای کسب موفقیت در ریو داشته است
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۰۳ نفر از ورزشکاران ایرانی در مسابقات پار‌المپیک و ۶۳ نفر نیز در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، نصرالله سجادی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح درمانگاه هیئت پزشکی ورزشی استان اردبیل اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را برای حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران المپیکی 2016 ریو بعد از پایان بازی‌های آسیایی 2014 آغاز کرده است که خوشبختانه تعداد سهمیه‌های ایران در مسابقات المپیک 2016 نسبت به اکثریت دوره‌های قبل بیشتر بوده به‌طوری‌که در طول 16 سال گذشته، رتبه دوم ازلحاظ بیشترین تعداد سهمیه را برخوردار است.

وی گفت: 63 نفر از ورزشکاران ایرانی موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2016 شده‌اند و 103 نفر نیز از ورزشکاران در مسابقات پارالمپیک حضور خواهند داشت که امیدواریم با برنامه‌های صورت گرفته شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران ایرانی باشیم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: وزارت ورزش و جوانان با حمایت دولت قطعاً جوایز ارزنده‌ای برای مدال‌آوران و قهرمانان المپیک و پارالمپیک در نظر گرفته است که در این راستا وزارت ورزش و جوانان حمایت همه‌جانبه‌ای از فعالیت‌های فدراسیون‌های ورزشی برای کسب موفقیت در المپیک ریو داشته است.

سجادی تصریح کرد: حدود سه هفته به مسابقات المپیک ریو باقی‌مانده است و وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون‌های ورزشی و با آمادگی تمهیدات لازم را برای آمادگی کامل تیم‌ها و ورزشکاران به کار گرفته است که امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته نتایج قابل قبولی برای کاروان اعزام جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک و پارالمپیک رقم بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز