خسرو قمری در گفتگو با برنا:

نسبت به المپیک لندن ۳۵ درصد پیشرفت داشته‌ایم/ بستر موفقیت در ریو برای رکابزنان فراهم شده است

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۳۱۶۱۴
نسبت به المپیک لندن ۳۵ درصد پیشرفت داشته‌ایم/ بستر موفقیت در ریو برای رکابزنان فراهم شده است
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: بازیکنان از انگیزه بسیاری مناسبی برای شرکت در المپیک یورو 2016 برخوردار هستند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، خسرو قمری رئیس دوچرخه‌سواری درخصوص شرایط آمادگی تیم ملی قبل از اعزام به رقابت‌های المپیک ریو صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: ورزشکاران تیم ملی دوچرخه‌سواری نسبت به گذشته در شرایط مناسبی به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت بازیکنان نسبت به المپیک گذشته 30 الی 35 درصد  بیشتر است اضافه کرد: بازیکنان از انگیزه بسیاری مناسبی برای شرکت در المپیک یورو 2016 برخوردار هستند.

قمری ادامه داد: همانند بازی‌های آسیایی که بعد از انقلاب پر افتخارترین نتیجه در رشته دوچرخه‌سواری کسب شد،  امیدواریم در المپیک نیز نتایج مطلوبی  به دست آید.

وی با بیان اینکه دوچرخه‌سواران تیم ملی از توانایی گروهی لازم برخوردار هستند اشاره کرد: ملی‌پوشان اعزامی به المپیک از آمادگی لازم برخوردار هستند و تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای آماده سازی بازیکنان در اختیار تیم اعزامی قرار گرفت.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری یادآور شد: در دو سال گذشته وزارت ورزش و جوانان از نظم و انضباط مناسبی برخوردار شده که با پرداخت به موقع اعتبارات برای برپایی اردوهای تدارکاتی به تیم‌های مورد نظر کمک‌های بسیاری کرده است.

قمری با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی تدابیر لازم برای برگزاری اردوهای تدارکاتی قبل از بازی‌های المپیک انجام شد تصریح کرد: دوچرخه‌سواران اعزامی به المپیک با حضور در اردوهای تدارکاتی از آمادگی لازم برخوردار شده‌اند.

وی در پایان گفت: در مدت چهار سال تلاش شد در میادین مختلف شرایط لازم برای رکابزنان شکل گیرد تا برای رقابت‌های مختلف آماده شوند. البته در این میان بازیکنان تیم ملی توانستند در بازی‌های آسیایی نتایج مناسبی را کسب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز