معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان:

سبک موی‌تای در ایران طرفداران بسیاری دارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۰:۰۳
کد خبر: ۴۳۲۲۱۱
سبک موی‌تای در ایران طرفداران بسیاری دارد
شعبانی بهار گفت: موی تای در ایران طرفداران بسیاری دارد و با نگاه توسعه تلاش می‌ کنیم تا شرایطی برای رشد رشته رزمی ایجاد شود.

به گزارش گروه ورزشی از خبرگزاری برنا، اتحادیه فدراسیون‌های مستقل "AIMS" از سازمانهای برآمده از اسپورت اکورد که دارای ٢٣ فدراسیون است. در این میان سپک تاکرا، پاور لیفتینگ، دراگون بوت، سافت تنیس، بدنسازی و پنج فدراسیون جهانی از انجمن های اصلی تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی نیز عضو آن هستند.

غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان درباره توسعه و رشد موی تای ایران اظهار داشت: با نگاه توسعه تلاش می‌کنیم تا شرایطی برای رشد رشته رزمی  ایجاد شود.

شعبانی با بیان اینکه اختلافاتی میان موی تای ایران و فدراسیون جهانی وجود دارد افزود: رشته رزمی موی تای در ایران  طرفداران بسیاری دارد و برای حل مشکلات موجود با برگزاری جلسات مختلف با ارائه راه حل مشترک به منظور سامان دهی این رشته در کشور باید فدراسیون جهانی  نظرات خود را رسمی اعلام کند.

وی یادآور شد:برگزاری استاژها و دوره های مختلف بین المللی که با استفان فوکس رئیس اتحادیه فدراسیون‌های مستقل  برگزار می شود ، می‌تواند زمینه های پیشرفت این رشته را در کشور ایجاد کند.

شعبانی بهار گفت:با میزبانی و برگزاری رویدادهای مختلف و حضور در مجامع بین المللی می‌توان گام‌های موثری برای پیشرفت رشته ورزشی تای موی برداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز