دیدار رییس اتحادیه فدراسیون های مستقل با دبیر کل کمیته ملی المپیک؛

استفان فوکس: ایران در بین ورزش های رزمی جهان جایگاه ویژه ای دارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۳۲۵۸۶
استفان فوکس: ایران در بین ورزش های رزمی جهان جایگاه ویژه ای دارد
در دیدار رئیس اتحادیه فدراسیونهای مستقل با دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: ایران در بین ورزش های رزمی جهان جایگاه ویژه ای دارد و هدف از سفر به ایران تعامل بهتر در زمینه جایگاه ورزش‌های رزمی جهان است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اتحادیه فدراسیونهای مستقل "AIMS " یکی از سازمانهای برآمده از اسپورت اکورد که متشکل از ۲۳ فدراسیون است که با ریاست فوکس بنا به دعوت فدراسیون ورزشهای رزمی به تهران سفر کرده و با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته، دیدار و گفتگو کرد.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این دیدار اظهار داشت: فدراسیون ورزشهای رزمی یکی از ورزش های مدال آور و پر طرفدار  کشور است و این ورزشکاران توانستند در رقابت‌های بین المللی به نتایج مطلوبی دست یابند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان فدراسیون ورزش های رزمی متولی اجرای سیاست های کلان ورزش کشور هستند اضافه کرد: بیشترین اختلاف نظرها تفاوت  در بین تعدادی از سبک‌ها یا انجمن ها است که این  خلل نباید مانع رشد ورزش‌های رزمی ایران شود، در این زمینه انتظار  می‌رود تا مسئولان فدراسیون جهانی نیز نیاز به حمایت های لازم دارد.

شهنازی یادآور شد: با توجه به تعداد سبک های رزمی و انجمن ها فدراسیون ورزش‌های رزمی  باید وحدت خود را حفظ کند  و نگاه کمیته ملی المپیک  به این فدراسیون باید واحد باشد  و در عرصه‌های داخلی و بین المللی  برای اجرای سیاست های کلان ورزش کشور نیاز به حمایت دارد.

در ادامه استفان فوکس بنا با تاکید بر اینکه ایران در بین ورزش های رزمی جهان جایگاه ویژه ای دارد اشاره کرد:  هدف از سفر به ایران تعامل بهتر در  زمینه جایگاه ورزش‌های رزمی جهان است و ایران در بضی از  رشته ها مانند موی تای از پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در گذشته ایران در سبک موی تای جزو قدرتهای جهانی محسوب می شد و اکنون نیز  نسبت به گذشته فعال تر شده و تعاملات مطلوب تری در این باره شکل گرفت ،به ویژه که مسئولان فدراسیون رزمی در این زمینه تلاش ویژه ای میکنند و فدراسیون جهانی هم از آنها حمایت خواهد کرد.

فوکس در پایان گفت: فدراسیون جهانی امیدوار است با  نگاه حمایت آمیزی این فدراسیون در ابعاد کمی و کیفی در عرصه بین المللی  به مدیران پر تلاشش به موفقیت های بزرگی دست  یابند و فدراسیون جهانی مانند مسئولان ورزش ایران حمایت های لازم از آنها می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز