دوازدهمین رقابت شطرنج قهرمانی مدارس آسیا؛

ایران، برق آسا قهرمان مدارس آسیا شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۸:۲۵
کد خبر: ۴۳۲۶۷۶
ایران، برق آسا قهرمان مدارس آسیا شد
نمایندگان ایران در بخش برق آسا قهرمانی مدارس آسیا با کسب چهار مدال طلا ، 6 نقره و شش برنز به قهرمانی دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دوازدهمین دوره رقابت های شطرنج قهرمانی مدارس آسیا در ایران با عنوان یادبود شهید فهمیده از 20 تیر ماه و با حضور 480 شطرنجباز از 16 کشور آسیایی در شش رده سنی 7 تا 17 سال در سه بخش استاندارد، سریع و نیمه سریع آغاز شد.

نمایندگان ایران در بخش برق آسا قهرمانی مدارس آسیا با کسب چهار مدال طلا، شش نقره و شش برنز به قهرمانی دست یافتند.تیم ازبکستان با چهار مدال و فیلیپین به سه مدال دوم و سوم شدند.رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا و در دور هشتم بخش استاندارد در رده سنی زیر 7 سال پسران نماینده سنگاپور با 7.5 امتیاز اول است و نماینده هند و ازبکستان با 6.5 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

در رده سنی زیر 7 سال دختران نماینده ازبکستانی با کسب هفت امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و نماینده فیلیپین و هند با شش امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.همچنین در رده سنی زیر 9 سال پسران نماینده هند با هفت امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و سید روح یوسفی و آرتین اشرف نمایندگان ایران به ترتیب با 6.5 و شش امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

البته در این رده سنی و در بخش دختران نماینده فیلیپین با 6.5 امتیاز اول است و نمایندگان مغولستان و ترکمنستان با 6.5 و شش امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.در رده سنی زیر 11سال پسران بردیا دانشور و کیان پورموسوی هر دو از ایران با 6.5 امتیاز در جایگاه اول و دوم قرار دارند و نماینده هند نیز با همین امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جایگاه سوم قرار دارد.

در همین رده سنی و در بخش دختران پرنیان غلامی و زهرا حیدری نمایندگان ایران 6.5 و شش امتیاز جایگاه اول و دوم را در اختیار دارند و نماینده هند با 5.5 امتیاز از هشت بازی سوم است.در رده سنی زیر 13 سال پسران، نماینده ترکمنستان با 6.5 امتیاز از هشت بازی در جایگاه نخست قرار دارد و نمایندگان سریلانکا با 6.5 و شش امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستاده اند.

در همین رده سنی و در بخش دختران، مطهره اسدی با 7.5 امتیاز از هشت بازی در جایگاه نخست قرار دارد و آناهیتا زاهدی فر و ستاره ثابت رسول از ایران با 7 و 5.5 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.در رده سنی زیر 15 سال پسران، نماینده فیلیپین با 6.5 امتیاز از هشت بازی در جایگاه نخست قرار دارد و مهدی غلامی و نیما فندرسکی نمایندگان ایران هر دو با شش امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستاده اند.

در بخش دختران زیر 15 سال نیز صدیقه کلانتری، طناز ازلی و فاطمه هاشمی نمایندگان ایران با شش امتیاز از هشت بازی و پوئن شکنی کمتر درجایگاه نخست تا سوم قرار دارند.در رده زیر 17 سال پسران، آرش طاهباز، محمد امین مولایی و آریا امیدی نمایندگان ایران به ترتیب با هفت، 5.5 و 5.5 امتیاز در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

در همین رده سنی و در بخش دختران، نماینده فیلیپین با هفت امتیاز اول است و وصال حامدی و میترا اصغرزاده نمایندگان ایران هر دو با 5.5 امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستاده اند.دورنهم و پایانی رقابت های استاندارد امروز برگزار می شود.از ایران 100 شطرنج بار دختر و 180 شطرنج باز پسر در این رقابت هاحضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز