فوتسال جام باشگاه‌های آسیا؛

تاسیسات از سد نماینده لبنان گذشت

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۳۲۸۹۶
تاسیسات از سد نماینده لبنان گذشت
تیم فوتسال تاسیسات دریایی در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم المیادین لبنان پیروز شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم فوتسال تاسیسات دریایی در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم المیادین لبنان پیروز شد و به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی امروز یکشنبه در روز آخر از مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم المیادین لبنان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۶ بر ۲ به سود نماینده ایران به اتمام رسید.برای تاسیسات در این مسابقه حسین طیبی (سه بار)، علیرضا وفایی (۲ بار) و وحید شمسایی گلزنی کردند.

با این پیروزی تاسیسات صاحب ۶ امتیاز از دو مسابقه شد و به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی رسید. تیم الملیک ازبکستان هم به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به المیادین به عنوان تیم دوم بعد از تاسیسات دریایی به مرحله بعد رسید تا نماینده لبنان در مرحله گروهی حذف شود.

تاسیسات باید در مرحله بعد به مصاف تیم دوم گروه اول برود. سرنوشت گروه اول بعد از دیدار ناگویا ژاپن با چونبوری تایلند مشخص خواهد شد. این امکان وجود دارد که شاگردان شمسایی در صورت برد پرگل چونبوری مقابل ناگویا حتی مقابل تیم وایس ویپرز استرالیا قرار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز