باید از داوران حمایت شود

منصوریان: نمی توانیم برای آینده شهباززاده تصمیم بگیریم/ از مذاکره با حاج صفی بی خبر هستم

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۲۷:۳۹
کد خبر: ۴۳۲۹۷۳
منصوریان: نمی توانیم  برای آینده شهباززاده تصمیم بگیریم/ از مذاکره با حاج صفی بی خبر هستم
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه وظیفه خود می دانسته در مراسم تجلیل از داوران شرکت کند، گفت: به سجاد شهباززاده گفتم به او احتیاج داریم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، علیرضا منصوریان در حاشیه مراسم تجلیل از برترین داوران لیگ برتر گفت: باید از داوران حمایت شود و شرایط به نحوی فراهم شود که حاشیه امنیت برای داوران ایجاد شود. وظیفه من بود که امروز در این مراسم حضور پیدا کنم.

وی در رابطه با قرعه لیگ برتر  گفت: قرعه برای هر ۱۶ تیم یکسان است. نکته مثبت ما در نیم فصل اول این است که تا پیش از دربی در خارج از تهران بازی نمی کنیم و همچنین باید در گرما خرما پزان اهواز مقابل استقلال خوزستان قرار بگیریم و نکته نیم فصل دوم این است که بازی آخر ما در تهران برگزار می شود اما پیش از دربی باید در تبریز مقابل ماشین سازی قرار بگیریم.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه تیمش در هفته اول از حضور تماشاگران محروم است اضافه کرد: این مساله تایید نشده است و ما باید از حقمان دفاع کنیم اینکه این مساله که تماشاگر را از ورزشگاه محروم می کنند ۱۰، ۱۵ سالی است که در فوتبال اروپا منسوخ شده است و ما هم از حق هواداران مان دفاع می کنیم زیرا آنها گناهی نکرده اند.

وی در رابطه با بازگشت شهباززاده اضافه کرد: من دیشب با او صحبت کردم و به او اعلام کردم که به وجودش احتیاج داریم او قرار بود تا امروز به ما خبر بدهد که می ماند یا می رود ما هم نمی توانیم  برای آینده او تصمیم بگیریم.

منصوریان در رابطه با اردوی ارمنستان این تیم اظهار کرد: اردوی خوبی برگزار کردیم و انجام این اردو خوشحال هستم. فکر می کنم برگزاری اردوی ارمنستان برای ما مفید باشد.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه گفته می شود حاج صفی با یکی از مسئولان باشگاه استقلال در دبی برای پیوستن به این تیم جلسه دارد گفت: من این اخبار را نمی دانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز