به احتمال فراوان در سید ۳ یا ۴ قرار می‌گیرم

روزبهانی: راه سختی برای کسب مدال المپیک خواهم داشت/ هیچ بوکسور نامداری غیبت ندارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۱:۳۹
کد خبر: ۴۳۳۷۱۰
روزبهانی: راه سختی برای کسب مدال المپیک خواهم داشت/ هیچ بوکسور نامداری غیبت ندارد
بوکسور المپیکی کشورمان گفت: با توجه به اینکه تمام مدعیان وزن 81 کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کرده اند، مسیر سختی برای کسب مدال المپیک پیش رو دارم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران در بازی های المپیک 2016 آخرین روزهای تمرینات آماده سازی خود را پیش از اعزام به برزیل انجام می دهد.روزبهانی 10 مرداد همراه با کاروان اول تهران را به مقصد ریودوژانیرو برزیل ترک خواهد کرد.

بوکسور المپیکی کشورمان درخصوص میزان آمادگی خود اظهار داشت: روزانه دو نوبت تمرینات پرفشار را زیر نظر کادر فنی انجام می دهم و شرایط بدنی خوبی دارم.زمان زیادی تا المپیک باقی نمانده و باید با حداکثر آمادگی در المپیک ریو به روی رینگ بروم.

روزبهانی با اشاره به برطرف شدن آسیب دیدگی بینی خود گفت: در تورنمنت تدارکاتی چین باز هم بینی ام دچار شکستگی شد اما خداراشکر الان مشکل خاصی از این لحاظ وجود ندارد.

وی ضمن اشاره به سیدبندی در قرعه کشی بوکس در بازی های المپیک ادامه داد: با توجه به رنکینگ خوبی که در بوکس APB دارم به احتمال فراوان در سید 3 یا 4 قرار خواهم گرفت.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که چه شناختی از حریفان خود دارد، گفت: تمام بوکسورهای صاحب نام دنیا در وزن 81 کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کرده اند و تقریبا از تمام آنها شناخت دارم.به جرات می گویم در جدول وزن 81 کیلوگرم هیچ بوکسور نامداری غیبت ندارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه آرزویش کسب مدال المپیک است، تصریح کرد: راه سختی برای کسب مدال المپیک پیش رو دارم زیرا تمام مدعیان این وزن در المپیک حضور دارند.من زحمات زیادی در این مدت کشیده ام و تمام تلاش خود را برای موفقیت در بازی های المپیک ریو انجام خواهم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز