داورزنی در آخرین تمرین جوانان والیبالیست دختر حضور پیدا کرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۳۴۰۶۱
داورزنی در آخرین تمرین جوانان والیبالیست دختر حضور پیدا کرد
تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران آخرین تمرین آماده سازی خود قبل از اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا را برگزار کرد که رئیس فدراسیون والیبال نیز در این تمرین حضور داشت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران که تمرینات آماده سازی خود را از سال 94 آغاز کرده بود، امروز آخرین تمرین خود را در سالن شهید چمران کمپ تیم های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کرد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، زهره میرسپاسی نایب رئیس بانوان و اصحاب رسانه از جمله حاضران در این تمرین بودند. زهرا قنواتی نیز که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو در آخرین لحظه حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را از دست داد، نظاره گر این تمرین بود.

معصومه اسماعیلی، مونا آشفته، سوگند سلیم، حنانه کرمی، سوگند حق پرست، سارا نظری، زهرا بلاغی، فاطمه سلگی، فاطمه عنایت، نگین شیرتری، مائده محمدی و آیتک سلامت 12 بازیکن اعزامی تیم ملی والیبال جوانان هستند که در این تمرین نیز حضور داشتند.

در ابتدای این تمرین بازیکنان با حرکات کششی و انجام برخی حرکات خود را گرم کردند، سپس تمرین تاکتیک های مختلف والیبال در دستور کار آنان که زیر نظر فریبا صادقی به عنوان سرمربی تمرین می کردند، قرار گرفت.

سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و در شرایط مسابقه با یکدیگر تمرین کردند که در این تمرین سرویس زده نمی شد و مربیان توپ را به مناطق مختلف زمین برای تمرین توپگیری و دریافت در شرایط خاص، رساندن توپ به پاسور و در نهایت اسپک مهیا شود.

در این تمرین آشفته، کرمی، نظری، سلگی، شیرتری و سلامت در یک طرف تور قرار داشتند و شش بازیکن دیگر تیم ملی در طرف مقابل با آنان بازی کردند.در پایان نیز بازیکنان با دویدن دور زمین و انجام تمرینات خاص به شانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم پایان دادند.

فریبا صادقی به عنوان سرمربی، پریسا بحرینی نژاد به عنوان مربی، عفت نصر نظرآبادی (مربی بدنساز)، اکرم حبیب لو(فیزیوتراپ) و ملوک شریف زاده به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان دختر این تیم را در رقابت های قهرمانی آسیا همراهی می کنند.

هیجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از اول مردادماه در تایلند در چهار گروه مقدماتی آغاز می شود که تیم ایران در گروه سوم با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.

ملی پوشان ایران امشب از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد تایلند ترک می کنند و اول مردادماه در نخستین مسابقه خود به مصاف ژاپن می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز