تیم ملی والیبال جوانان وارد تهران شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۳:۱۱
کد خبر: ۴۳۴۰۶۲
تیم ملی والیبال جوانان وارد تهران شد
تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز پس از کسب مقام نایب قهرمانی آسیا وارد تهران شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر آسیا از 19 تا 27 تیرماه به میزبانی چین تایپه برگزار شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب هفت پیروزی و یک شکست در دیدار نهایی موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران شش پیروزی 3 بر صفر برابر ترکمنستان، قطر، هنگ کنگ، سریلانکا، کره جنوبی و قزاقستان و یک پیروزی 3 بر یک برابر ژاپن در این رقابت ها به دست آوردند و در دیدار نهایی مقابل چین در دیداری سنگین سه بر دو مغلوب شدند.

همچنین چهار بازیکن ایران در پایان هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا در جمع برترین ها قرار گرفتند که جواد کریمی پاسور تیم ایران عنوان بهترین پاسور آسیا را به خود اختصاص داد. در پست دریافت کننده هم امیرحسین اسفندیار عنوان بهترین دریافت کننده آسیا را به خود اختصاص دهد.

همچنین رسول آقچه لی عنوان بهترین پشت خط زن آسیا و علی اصغر مجرد عنوان بهترین مدافع را به دست آوردند.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.

در مراسم استقبال از این تیم محمودافشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، خانواده بازیکنان و کادر فنی و جمعی از علاقمندان به ورزش والیبال در فرودگاه حضور داشتند.

نظر شما