میرسپاسی: برنامه های متنوعی برای رشد والیبال بانوان داریم

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۳۴۰۶۶
میرسپاسی: برنامه های متنوعی برای رشد والیبال بانوان داریم
نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: برنامه های متنوعی برای رشد و توسعه والیبال بانوان ایران داریم که نتایج آن ها در بلند مدت مشخص می شود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، زهره میرسپاسی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان دختر قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: این تیم از سال 94 تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده است و تا کنون 16 مرحله از تمرینات پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه تیم جوانان دختر یک اردوی برون مرزی نیز داشته است، گفت: ملی پوشان جوان ایران در باکو چند دیدار تدارکاتی و دوستانه برگزار کردند تا از نظر هماهنگی و تجربه بازی های برون مرزی ملی پوشان در شرایط بهتری قرار گیرند.

نایب رئیس فدراسیون والیبال با یادآوری اینکه فدراسیون برنامه ریزی خوبی برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران دارد، گفت: به یقین این برنامه ها بلند مدت است و آثار آن در آینده دیده می شود.

وی درباره تیم جوانان دختر نیز گفت: هر کمکی برای آماده سازی این تیم نیاز بود انجام داده ایم و امشب ملی پوشان جوان راهی تایلند می شوند تا در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کنند.

میرسپاسی افزود: متاسفانه در آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان در اصفهان یکی از بازیکنان خوب این تیم مصدوم شد و حضور در این رقابت ها را از دست داد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال بانوان نیز گفت: چهارمین مرحله تمرینات این تیم امروز به پایان رسید و ملی پوشان راهی اردوی برون مرزی اسلوونی خواهند شد تا در این کشور چندین دیدار تدارکاتی و دوستانه برگزار کنند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران امروز (سه شنبه) آخرین تمرین خود را در سالن شهید چمران کمپ تیم های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کرد و امشب تهران را به مقصد تایلند ترک می کند تا در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کند.

معصومه اسماعیلی، مونا آشفته، سوگند سلیم، حنانه کرمی، سوگند حق پرست، سارا نظری، زهرا بلاغی، فاطمه سلگی، فاطمه عنایت، نگین شیرتری، مائده محمدی و آیتک سلامت 12 بازیکن اعزامی تیم ملی والیبال جوانان ایران در این رقابت ها هستند.

فریبا صادقی به عنوان سرمربی، پریسا بحرینی نژاد به عنوان مربی، عفت نصر نظرآبادی (مربی بدنساز)، اکرم حبیب لو(فیزیوتراپ) و ملوک شریف زاده به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان دختر این تیم را در رقابت های قهرمانی آسیا همراهی می کنند.

هیجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از اول مردادماه در تایلند در چهار گروه مقدماتی آغاز می شود که تیم ایران در گروه سوم با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز