دهمین ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک برگزار شد؛

گودرزی: صداوسیما در انعکاس ورزش موفق بوده است/ المپیک به همه مردم تعلق دارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۵:۵۱
کد خبر: ۴۳۴۰۸۴
گودرزی: صداوسیما در انعکاس ورزش موفق بوده است/ المپیک به همه مردم تعلق دارد
وزیر ورزش و جوانان از المپیک ریو به عنوان یک مسئله ملی یاد کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در نشست با رئیس سازمان صداو سیما و معاونان رسانه ملی، از ورزش به ویژه المپیک و پارالمپیک به عنوان یک مقوله فرهنگی-اجتماعی نام برد و گفت: اگر  مدت زمان برگزاری این رویدادها را حدود دو ماه درنظر بگیریم در واقع این مساله می تواند آثار سازنده ای در جهت رشد و تعالی به لحاظ فرهنگی، نشاط اجتماعی و شادمانی در جامعه ایجاد کند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص ایجاد روحیه نشاط و پرهیز از دامن زدن به یاس و نامیدی در برنامه های صداو سیما اشاره کرد و افزود: ایشان بر ایجاد نشاط و روحیه شادمانی و فرح و سرور بسیار تاکید دارند و البته ورزش می تواند این مطالبات به حق جامعه را تامین کند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش در همین نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با بیان این موضوع که مسئله المپیک و مسابقات بین المللی مسئله ملی است، ادامه داد: رویدادهایی مثل المپیک ها و پارالمپیک ها متعلق به یک قوه، یک نهاد و یک جریان فکری خاص نیست بلکه متعلق به کل جامعه است و نتیجه این رویداد در درجه اول سیاسی و سپس ابعاد فرهنگی و ورزشی پیدا می کند و امیدواریم بتوانیم با نتایج مطلوب باعث سربلندی کشور و رضایت مردم شویم.

دکتر گودرزی  در ادامه به مشکلات اقتصادی که کشور با آن مواجه است اشاره کرد و به آثار این مسائل در حوزه ورزش پرداخت و افزود: من از همه کسانی که با دست خالی و با تلاش مضاعف ورزش کشور را پیش برده اند تشکر می کنم و خصوصا قدردان پشتیبانی های مفصل دولت از ورزش و حضور کاروان های ایران در بازی های ریو هستیم

وزیر ورزش و جوانان هدف از این نشست را تعامل با مسئولان سازمان صداوسیما برای تسری و ایجاد نشاط ملی در جامعه عنوان کرد و توضیح داد: باید تدابیری اندیشیده شود تا کلان ورزش از برخی نتایج ضعیف آن آسیب نبیند و موجب یاس بزرگ نشود و در عین حال بردها با یک روش منطقی و اصولی بیان شود.

دکتر گودرزی ادامه داد: آنچه که مطرح است تیم است و باید تیم به عنوان کشور و ایران مدنظر قرار بگیرد. انشالله شرایطی فراهم شود که از این رویداد جهت نشاط ملی و تشویق مردم به ورزش که هدف ما است، بهره برداری بهینه شود.

وزیر ورزش و جوانان از تلاش های صداوسیما در انعکاس اخبار مربوط به ورزش قدردانی و تصریح کرد: خوشبختانه طی سال های گذشته رسانه ملی برای نمایش مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی موفق عمل کرده است و در بازی های آسیایی اینچئون من شاهد تلاش های شبانه روزی همکاران رسانه ای بودم و امیدوارم با انعکاس به موقع اخبار بتوانیم باعث سربلندی کشور و خشنودی مردم، رهبری و جامعه اسلامی شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز