تابع تصمیم شورای عالی فنی هستم

هاشمی: نشان می دهم شایستگی حضور در المپیک را دارم

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۸:۴۸
کد خبر: ۴۳۴۰۹۹
وزنه بردار ایلامی تیم ملی بزرگسالان کشورمان گفت: رکوردهای مدنظرم را در رکورد گیری پایانی اردوی تیم ملی خواهم زد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، علی هاشمی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان که قرار است در رکوردگیری نهایی انتخابی نفرات المپیکی شرکت کند، در خصوص آمادگی خود برای این مرحله از اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: تمرینات تیم ملی وزنه برداری در بالاترین سطح برگزار می شود.در حال حاضر سرحال و با نشاط تمرین می کنم و از بابت آسیب دیدگی نیز دیگرمشکلی ندارم و روز به روز بهتر شده ام.

نفر چهارم  رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2015 جهان در هیوستون آمریکا درخصوص رکوردهایی که به ثبت رسانده است گفت: چند بار رکوردهای مدنظرم  را در حرکت یکضرب و دوضرب، بالای سر بردم و هم اکنون رکوردهایم نسبت به ماه های اخیر پیشرفت داشته است. از نظر روحی شرایط خوبی دارم با تمام توان و غیرت وزنه می زنم تا در رکورد گیری نشان دهم؛ می توانم در المپیک حضور داشته باشم.

هاشمی درباره رکوردگیری نهایی درون اردویی تیم ملی وزنه برداری گفت: وزنه های مدنظرم را در رکوردگیری پایانی خواهم زد و دیگر منتظر پاسخ نهایی اعضای شورای عالی فنی خواهم بود و تابع تصمیم آنها هستم.

دارنده مدال نقره رقابت های قهرمانی آسیا سال 2016  تاشکند ازبکستان درمورد آمادگی برای بازی های المپیک 2016 ریو گفت: همه وزنه برداران داخل اردو در وضعیت خوبی به سر می برند.تمامی نفرات سعی دارند تا به بهترین شکل خود را برای بازی های المپیک آماده کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و هدف بزرگ من رسیدن به مدال المپیک است.

نظر شما