وزیر ورزش و جوانان در دهمین همایش سراسری تربیت و آموزش ناجا و اولین همایش مجازی؛

تقدیر گودرزی از ناجا به دلیل انتظام بخشی و صیانت از فضاهای ورزشی با روش اخلاقی و فرهنگی

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۴:۴۹
کد خبر: ۴۳۴۱۹۱
تقدیر گودرزی از ناجا به دلیل انتظام بخشی و صیانت از فضاهای ورزشی با روش اخلاقی و فرهنگی
وزیر ورزش و جوانان با حضور در دهمین همایش سراسری تربیت و آموزش ناجا و اولین همایش مجازی (ویدئو کنفرانس ) نقش نیروی انتظامی را در اقتدار ایران اسلامی در عرصه امنیت ملی ستایش کرد و حضور آنها در عرصه ورزش را ارزشمند دانست.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر گودرزی عصر امروز با حضور در همایش سراسری تربیت و آموزش ناجا و اولین همایش مجازی (ویدئو کنفرانس) همکاری نیروی انتظامی در حوزه ورزش را نزدیک، تنگاتنگ و ارزنده خواند و از ناجا به دلیل انتظام بخشی، مراقبت و صیانت از فضاهای ورزشی با روش پسندیده ،اخلاقی و فرهنگی قدردانی کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت بحرانی منطقه،حضور نیروی انتظامی را در حفاظت و امنیت ورزشگاه ها ستود و از امنیت عمومی که در کشور در سایه جوانمردی و فعالیت های گسترده نیروهای مسلح ازجمله نیروی انتظامی بوجود آمده به نیکی یاد کرد.

دکتر گودرزی ناجا را نمادی از اقتدار ملی ایران ذکر و با توجه به اهمیت آمادگی جسمانی نیروها، فعالیت های ورزشی آنها را ستود و جسم  آماده همراه با نشاط و شادابی را برای انجام هر نوع ماموریتی مورد تاکید قرار داد.

وزیر ورزش و جوانان نظم و امنیت ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و از اقتداری که در نیروهای مسلح از جمله ناجا چنین امنیتی را با پایمردی و در سایه رشادت ها و شهادت ها در فضای عمومی کشور برقرار کرده، بعنوان مایه غرور و سربلندی عنوان کرد.

دکتر گودرزی همچنین فعالیت های ورزشی نیروی انتظامی را مورد حمایت مجموعه ورزش کشور دانست و با اشاره به همکاری فدراسیون های ورزشی برای حضور پرقدرت ایران در رقابت های نظامیان جهان (سیزم) تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان همچنان این آمادگی را دارد که فعالیت های ورزشی ناجا را در حد استطاعت مورد حمایت قرار دهد و در این زمینه آمادگی برای ایجاد کمیته مشترک نیز هستیم.

در این همایش سراسری سرتیپ فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا نیز دقایقی پیرامون اهمیت فعالیت های ورزشی ناجا با توجه به وظایف ذاتی این نیرو و امکانات ایجاد شده برای ورزش نیروی انتظامی و ضرورت تعامل با وزارت ورزش و جوانان به بیان دیدگاه های خود پرداخت. سردار البرزی فرمانده حفاظت از شخصیت ها، سردار باران چشمه رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح و دیگر مسئولین مرتبط نیز حضور داشتند.

در این همایش با حضور دکتر گودرزی از فعالان ناجا در امر تربیت و آموزش تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز