پانزدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛

پیروزی قاطعانه هندبالیست‌های جوان ایران مقابل میزبان

۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۵:۳۴
کد خبر: ۴۳۵۴۴۵
پیروزی قاطعانه هندبالیست‌های جوان ایران مقابل میزبان
تیم ملی هندبال جوانان ایران برابر تیم اردن با اختلاف ۲۴ گل به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم ملی هندبال جوانان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر تیم اردن میزبان رقابت ها با اختلاف ۲۴ گل به برتری رسید.

پانزدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی مسابقات جهانی از امروز به میزبان امان پایتخت اردن آغاز شده که تیم ایران در اولین مسابقه خود ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف اردن میزبان این دیدارها رفت. در این دیدار که مسابقه افتتاحیه این رقابت ها هم محسوب می شد نمایندگانی از سفارت ایران در اردن نیز به سالن سمیه محل برگزاری دیدار ایران و اردن آمده و تیم کشورمان را تشویق می کردند. 

در این دیدار هندبالیست های جوان با نتیجه پرگل ۴۱ بر ۱۷ برابر تیم اردن به برتری رسیدند. در نیمه اول تیم ایران بازی را با اختلاف ۱۱ گل و نتیجه ۲۰ بر ۹ به سود خود به پایان رساند. در نیمه دوم هم اردنی ها تنها ۸ گل زدند و جوانان کشورمان با به ثمر رساندن ۲۱ گل اختلاف گل های زده را در پایان بازی به عدد ۲۴ رساندند تا بعد از تیم ژاپن یکی از جذاب ترین مسابقات و پرگل ترین مسابقه روز اول را به نمایش بگذارند. 

در دیگر دیدارها این روز تیم قطر با نتیجه ۳۶ بر ۲۰ چین را شکست داد و ژاپن هم با نتیجه  ۴۹ بر ۱۵ فسطین  را از پیش رو برداشته است. 

تیم هندبال جوانان ایران که در گروه اول این مسابقات با تیم های ازبکستان و اردن هم گروه است یکشنبه سوم مرداد ساعت ۱۶:۳۰ به ساعت تهران به مصاف تیم ازبکستان خواهد رفت. 

پانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی رقابت های قهرمانی جهان(الجزایر- ۲۰۱۷) از اول تا یازدهم مردادماه در اردن برگزار می شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز