رقابت‌های لیگ دسته دو تنیس آقایان؛

جواز هشت تیم برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی صادر شد

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۴:۴۰
کد خبر: ۴۳۵۶۷۸
جواز هشت تیم برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی صادر شد
جواز هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی در رقابت‌های لیگ دسته دو تنیس آقایان صادر شد و امروز مسابقات با برگزاری هشت دیدار مرحله یک چهارم نهایی و رده بندی پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، پایان مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته دو تنیس آقایان در بابل برگزار شد که در این راستا تنیسورها در مرحله حذفی بازی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت ۸ تیم برتر جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را بدست آوردند و سایر تیم ها نیز حذف شدند.

در نخستین دیدار این مرحله نیکان تهران با نتیجه ۲ بر یک لینینگ کیش را شکست داد، خانواده سبز تهران با نتیجه ۲ بر صفر مقابل کاوشگران تهران شکست خورد، سایپا آمل با نتیجه ۲ بر یک پدیده جویبار را برد، بیمه کار آفرین قزوین و سیزده آبان اصفهان با نتایج مشابه ۲ بر صفر از سد بانی اسپرت گرگان و هیئت تنیس خوزستان عبور کردند، شاهین کرمان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شاهین کرمان شد، شهید همدانی همدان با همین نتیجه مقابل مای هوی مشهد به برتری رسید و امید ابرا مشهد مقابل کافه تنیس بابل به پیروزی رسید.

پنجمین روز مسابقات امروز با برگزاری ۸ دیدار مرحله یک چهارم نهایی و رده بندی پیگیری می شود و این رقابت‌ها به مدت یک هفته و با سر داوری سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان برگزار می شود.

نظر شما